Wednesday, July 15, 2009

Flu Again And Again...Ayaksss...

adoi la...aku dijangkiti selesema weii tapi bukan swine flu tu ishh mohon dijauhi la...ni gara² encik somi la yang selesema ni...semalam dan kelmarin dia yang terkocoh² dok bersin tanpa batasan...flu again...rini aku lak...tapi somiku itu dah p cek kat konter H1N1 yang dibuka kat klinik tu...sib baik ar negatif...yelah kan...lam keadaan cuaca yang tak menentu ni rasa sesak bukan sesak sebab jem ye tapi sesak nak bernafas...jerebu disana sini...mak aih...bilalah jerebu ini akan pergi meninggalkan kita ek...rimas sungguh...nak joli katak sana sini kat luar pun takutt....riso ngan kesihatan anak²...

aku ni, paling tak suka tul kalu kena flu² gini...susah weii...saper nak handle anak²???takkan nak harapkan en somi tu...dia pun selesema jugak...huwaaa....mohon ampun dan maaf agar dijauhkanlah dari perkara yang tak dingini...uhuks...klah...tu jek nak bitau...tak larat nak bersin dah ni...

Fakta kes: dah sekotak tisu menjadi mangsa haku ari ni...huwaaaa....

2 comments

Wednesday, July 15, 2009 4:34:00 PM

wui..mmg seksa kalo kena flu..dee dh baik..hehehe..

Thursday, July 16, 2009 10:23:00 AM

aiman pun selesema jugak..huhu..nasib xde demam ke ape..risau je skrg ni kan..tmbh pulak kat jepun ni sgtla ramai yg dh kena

Post a Comment