Tuesday, July 28, 2009

I Love Breasfeeding Bu

hurmm...apa aku nak cakap ek???ke aku nak gelak...tapi yang pastinya memang aku gelak giler² bila nengok gelagat anak² terutamanya si kakak ni...nak tau apa yang aku gelakkan...meh la nengok...

gambar ni biasa² jek...kelihatan seorang kanak² perempuan sedang memangku anak patung yang menakutkan...uikss...
*


*


*


*


*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*
oh...rupanya kanak² tersebut hendak menyusukan anak patung yang dipegang...seolah² seorang ibu sedang menyusukan anaknya...
alamak...dia perasan la plak aku amik gambar dia...hehehe...lawak tul kakak ni...ni mesti hari² dok nengok ibu susukan adik...so dia pun nak try jugak...hahaha...
hehehe...ari tu aku ada perasan dia susukan barney la...ipin upin la...macam² la...tapi lum pernah terlihat dia susukan adik dia...hahaha...kakak...kakak...

12 comments

Tuesday, July 28, 2009 9:53:00 AM

hahaha..lawak..lawak

Tuesday, July 28, 2009 10:01:00 AM

ekekeke...i luv breastfeeding...leh masuk kontest tu tak nana???:P

Tuesday, July 28, 2009 10:35:00 AM

pengaruh dari kau ni zan!!

Tuesday, July 28, 2009 10:38:00 AM

lor...salahkan aku???

Tuesday, July 28, 2009 10:49:00 AM

sius mmg lawak gile.. ko rakam r leh masuk lam rancangan pondok2.. huhuhu

Tuesday, July 28, 2009 10:51:00 AM

hehehehe..budak memang cepat meniru, mengikut kan?? tu kena hati hati lah kalau nak buat apa sekali pun yeeeee.. hehehehhe... yg bf ni ok lagi.. hahahaha..

Tuesday, July 28, 2009 10:56:00 AM

sya~sorilah weii..tak dpat ar aku kiv kan pam s3 aku tu...mana tau si kakak nak guna masa dia besar nanti...hahaha...

Tuesday, July 28, 2009 11:08:00 AM

jan...
aku nak nanya ni....aku pun bekonan la ngan freezz yang ko nak beli tu...aku tgk cari peti ni nak masuk rumah baru....kat ne blh dapat freeez tu n bape posen hege nyer?

Tuesday, July 28, 2009 11:21:00 AM

ishhh...ni da kes bahaye da ni zan..kecik2 lg da pandai ni..tkut nnt ko da xdperlukan lg..dak kakak ni jer yg menetekkn adik die..kahkahkah..geli ati aku ni...

Tuesday, July 28, 2009 12:47:00 PM

bagus ni..kecik2 dh didik tentang penyusuan susu ibu..hahaha

Tuesday, July 28, 2009 12:51:00 PM

siap selak baju lg... lawak lawak

Tuesday, July 28, 2009 9:21:00 PM

wakakaka sama pe'el mcm hannah.. haritu dia main patung, tetiba dia selak baju.. pastu dia ckp "nk cucu eih, nk cucu eih".. pastu dia tekap patung tu kat dada dia.. aku perati je, lama2 dia sedar aku duk tgk dia.. dia pandang aku sengih2.. wakakakkaka bahaya ini budak..

Post a Comment