Saturday, July 25, 2009

"I Love Breastfeeding" Icon For All Bf Mommies

This is sticky mode, kindly scroll down to read new entry ok
oklah...sempena menjelangnya minggu penyusuan ibu ni...aku dengan rasa gumbira dihati ini nak kasi icon dibawah ni kat semua bf mommies yang mengunjungi blog ini... so sila klik SINI untuk dapatkan kod html dan pastekan di gadget baru di blog anda...
enjoy breastfeeding...
The International Breastfeeding Symbol
Antara nama bf mommies yang dikenal pasti tuk mengambil icon ini ialah:

  1. nojah mummy darryn

  2. kak erryn mama tisya

  3. nana ibu damia

  4. fiza mama hannah & hadif

  5. lia ummi hilman dan amsyar

  6. elyies ibu aqila & aqil

  7. siti mama dhia

  8. amie mama alisha qaisara
dan pada meke2 yang tidak disebutkan nama seperti di atas, jangan segan2 dan malu tuk mengambil icon tersebut...
terima kasih.

8 comments

Friday, July 24, 2009 11:06:00 PM

aku?

Saturday, July 25, 2009 6:42:00 AM

uiksss...amik jelah...yang aku sebut nama tu masih tegar bf sampai skang...iskk ko ni...

Saturday, July 25, 2009 1:53:00 PM

KAK..OH..KAK...NANTI NAK MINTA TOLONG AJAR NAK BAGI KEMAS SKIT BLOG SAAYA...HUHUHU...

Saturday, July 25, 2009 6:53:00 PM

org yg pernah & akan bf mcm aku ni lom layak lg hehe..

Saturday, July 25, 2009 8:36:00 PM

hehehe...afne...bila hang salin sok...terus aku suh hang amik icon ni...dan2 tu jugak...time ko nak meneran ke...lalala...

Saturday, July 25, 2009 10:16:00 PM

hehe..maceh udah tepek pon

Monday, July 27, 2009 12:23:00 AM

wah ada icon..tq2..nanti akk amik


nanti jgn lupa tlg vote utk mama tisya utk Breastfeeding Photo Contest..more detail tgk kt blogku..tq

Thursday, July 30, 2009 3:32:00 PM

thanks kak izan...

Post a Comment