Monday, July 20, 2009

Irfan @ 4 Months Old

Alhamdulillah...hari ni saat ni, tika ini genaplah usia anak bujang aku tu 4 bulan...syukur kepadaMU ya Allah kerana memberikan kesihatan yang baik, tubuh badan yang sihat...akal fikiran yang cerdas kepada dak irfan...

dan syukur juga kerana hingga ke hari ni irfan menyusu susu ibu sepenuhnya...moga² tercapailah hasratku untuk melakukan penyusuan secara eksklusif untuk dak irfan ni...insyaAllah...moga diperkenankan olehNYA...

so meh layang gambar² terkini dak irfan...
makin hari kalu irfan gelak ginilah rupanya...
muka takde perasaan ar plak...cam dah besar anak bujang aku ni... ni edisi tak berbaju plak...sebabnya nak mandi tengahari...panass....
cubaan tuk meniarap...nanti aku buh gambar percubaan dak irfan nak belajar meniarap...usia 4 bulan skang, irfan masih lum expert meniarap ye kengkawan...dia 'lambat' sikit dari kakak dia tu...tak pelah...janji sehat sudah...
ok...meh saksikan pengumuman penting tanpa suara ni...cam pengumuman oleh penyimpan mohor besar raja² tu...lalala...
video


Sekian...

14 comments

Monday, July 20, 2009 10:16:00 AM

eh..asik aku je jd org petama mengomen blog ko ni.takde keje ke..hehehe..keje byk beb..tp ku luangkan mase gak demi dak irfan montel ni..adus..klu ank aku mau kugigit2 je pipi nye itu..geram nye la...

Monday, July 20, 2009 10:18:00 AM

zan..anak ko ni semangat betul..mengemut2 aku tgk...

Monday, July 20, 2009 10:21:00 AM

wei, si irfan tue gelak, sebijik cam ngko...bila gelak, terus tenggelam biji mata....

Monday, July 20, 2009 10:23:00 AM

wah...wah ko ijan...sempat lagi kenakan aku ek...huh...

Monday, July 20, 2009 11:01:00 AM

dah besa pun dak irfan..alhamdulillah..sehat dengan jayanya dengan formula BF ibu dia..tomey2nya budak nie geraammm...

Monday, July 20, 2009 11:11:00 AM

erk dh 4 bulan ke?? cam dh 7 8 bulan jek gayanya.. huhu montel karlo..

Monday, July 20, 2009 11:24:00 AM

geram..geram..geram..rasa nak gomol jeeeeeeeee

Monday, July 20, 2009 11:39:00 AM

dobok tol irfan neh...nak angkat badan tu gaya tak larat tu....

Monday, July 20, 2009 11:41:00 AM

montelnya dia... berkat susu ibu nih...montel...tangan dia berketak-ketak...ahaks....

Monday, July 20, 2009 11:53:00 AM

alolo..bulatnyer irfan..

Monday, July 20, 2009 12:43:00 PM

ni cam inspektor polis nk siasat org ni..
dah la tgn ada muscle! hebat2..
hehe..

Monday, July 20, 2009 1:18:00 PM

ala.la..somei nye dia seyum

Anonymous
Monday, July 20, 2009 1:33:00 PM

alalalalaa comeynya....nieh yg buat akak tak tido malam mengenang anak bujang nie...dah ler dobok mata laks sepet nie....

Monday, July 20, 2009 3:59:00 PM

ish..geramnye cam nak geget..bape kilo dah ni?

Post a Comment