Thursday, July 9, 2009

Jalan-Jalan Di Pantai Batu Feringgi

ari tu alang² balik penang kan...kami sekeluarga lepak² di persisiran pantai Batu Feringgi tu...ingat nak ajak kakak mandi pantai...tapi dia agak 'segan' plak...alahaiii anak dara aku sorang tu...so kami snap² gambar jelah di tepian pantai tu...maaflah ye...gambar hanya gambar kami berempat jelah...dok ulang² snap...abhi snap ibu, ibu snap gambar anak² gitulah...nak snap gambar kami sekeluarga bapoknya payoh...alahaii...

masa kami sampai tu...dah ada orang mandi manda pun...pantainya di kawasan bawah ye...airnya cantik sekali...pasirnya putih mulus...aku dan kakak hanya memandang dari atas jelah...aku mang tak niat nak mandi pung...
nampak tak airnya itu...rugilah kakak takmo mandi...kakak ni jakun weii bila nampak air yang banyak...
like father like son...tapi father gelap son cerah...ya ampun bang...pisss!!!
cantik gak gambar ni...permandangan di belakangnya itu ye...
giliran aku ngan dak irfan plak...beselah kan...tukar² la...
kami lagi...masa ni kakak jual mahal...sibuk dok nengok air yang banyak seluas lautan itu...
dah penat snap² gambar kat atas...kami berehat minum dulu kat gerai yang berdekatan...di tepian pantai ni...
dak irfan ngan abhi plak...gitu jelah...isshhh anak bujang aku ni tunjuk perut la plak...
hehehe...irfan telah dinodai...
ni gambar masa atas feri...dari island nak balik tanah besar da...abaikan rambut kakak yang serabai ditiup angin laut tu...
sekianlah, tu jelah citernya...kami tak kemana sangat pun...ingat nak p teluk bahang la...naik bukit bendera la, tapi memandangkan keadaan cuaca yang agak panas terik, so kami batalkan sahaja niat kami itu...takpelah, dah namanya kampung my hubby kat penang tu kan, so bebila masa ada uang dan kesempatan leh pulang ke sana lagi kan...moh ler ke penang weii...

8 comments

Thursday, July 09, 2009 10:02:00 AM

aku br gi sekali je ke png ni..tu pun ade kursus PA anjuran UUM..best tu..tp syg ms tu musim ujan..tak dpt nak jln2 sgt..nnti aku nak gi lg la..tp tak tau bile..psni nak ikut cikmot gi png la..leh jln same2..hehehe..

Thursday, July 09, 2009 10:04:00 AM

ayuh lia...ayuh...aku pun lum abis tawaf lagi ke penang tu...kalu balik sana pung...asik dok ulang p tempat yang sama jek...buhsan ahh...gi pun cuaca panas bahang la skang...

Thursday, July 09, 2009 11:30:00 AM

penah sampai penang..masa bujang2 dulu...tingin gak nak bercuti ke penang...tak tahula bila sampainye...hiks...

Thursday, July 09, 2009 12:55:00 PM

laki ko ni malas tol amik gambo sambil senyum ek?

laki ai tu sokmo amik gambo sambil nak senyum..kalu tak senyum, dia suh amik lagi sekali..geli kan?

Thursday, July 09, 2009 2:18:00 PM

ermm cantik2....ai tak reti amik gambo sendiri (tiba2 lak ayat ni...takde kena mengena kan..tapi nak ckp gak.../me xreti amik gambo sendiri)

Thursday, July 09, 2009 2:42:00 PM

loh..kena ke senyum kalu amik gmbr..gambar IC laki ko pun tersenyum jgk ke??

Thursday, July 09, 2009 3:02:00 PM

agaknya si amir tu senyum gak gambar ic dia...kalu dia tak senyum dia suh orang amik gambar ic tu amik semula...hehehe...

Sunday, July 12, 2009 8:46:00 AM

ingat lagi kenangan dok lepak2 kat batu feringgi dulu..huhu dating lepas keja...pastu makan pasemboq kat padng kota..kenangan di Penang (MARA Penang) 2005-2006 tetap diingatan..tapi wat gena..aku diarahkan pulang ke mARA kedah (padahal aku yg mintak balik kg..hehe
wah enjoy betoi tak hengat baju boria tuh la..mentang2 la hampa pi penang...nala betoi..ckp kena teliang skit wey..kalau kt penang hahah

Post a Comment