Tuesday, July 21, 2009

Nojah...Nilah Rupa Buggy Tu...

ni dia rupa buggy yang ko nak nengok tu...


tapi maaflah ye...aku lupa dimana, berapa, dan bila aku beli buggy ni...sejak beranak secara normal ni, ingatan aku hampir² goyah dah...sius aku kelupaan weii...tapi kalu ko nak tau gak, jap la aku cari maklumat yang ko perlukan tu...sabar ek...kejap jek...

Net Weight : 4.5kg
Features : Suitable from 6 months and above
Umbrella folding mechanism
With safety bumper bar
Front swivel wheels for easy maneuvening

ok...ok...aku dah ingat dah...aku beli buggy ni masa kat JJ Cheras Selatan...dengan rege RM79.90...tapi rasa aku la kan...design ni dah pupus kut..sebab aku nengok kat web NI...nan ado dah buggy cam di atas...hurmm...cepatnya masa berlalu...

jadi keje aku la plak...aku menjawab soklan si noj tu...nengok gambar di bawah...harap seme persoalan yang bermain lam paler hotak ko terjawab sudah...

10 comments

Tuesday, July 21, 2009 3:12:00 PM

model tu cam kenal je... tp dlm versi yg baby kan... hehehe

weh mende ni masih ujud ke dlm simpanan ko? nape aku rase bebaru ni nmpk dak irfan dlm mende yg kaler biru? tlg jawab persoalan ini... xtdo mlm lak jdnye aku ni kang

Tuesday, July 21, 2009 3:15:00 PM

ishh...wujud2...jap aku rungkaikan persoalan ko tu...kejap ek...

Tuesday, July 21, 2009 3:21:00 PM

abes ape yg aku nmpk aritu kaler biru... aneh... mende ni ringan je kn? klu dh lipat2 jg goner plak... nk tgk... pelisss

Tuesday, July 21, 2009 3:25:00 PM

maaf...gambar masa dilipat tiada dalam simpanan...tapi memang ringan...senang nak bawa travel...leh gak dibaringkan cam gambar irfan tengah beradu tu...hehehe...so takdelah nak usung stroller yang gedabak beratnya kesana kemari...

p/s:aku rasa mata ko dah jadi juling air tu...tu yang tak leh bezakan oren ngan biru tu...hahaha...

Tuesday, July 21, 2009 3:39:00 PM

senang kan buggy ni dari stroller yg berat tu.damia nye dah jahanam dah stroller dia,nanti la tgu 2nd baby yg ntah bila nk kuar tu nk bli gak buggy ni.hehe

Tuesday, July 21, 2009 3:42:00 PM

xpe aku sanggup tunggu... kang blk ko mik gambo ye... mende ni aku rase mmg praktikal la... aku xsanggup dh nk usung stroller merata2 tempat... dh la beso penuh sangkancil aku tu...
sila mik gambo utk puas hatiku ini... senang nk buat perancangan nk beli ke xyah beli... pelisss

Tuesday, July 21, 2009 3:44:00 PM

nana~tul2..silalah beli tuk adik damia tu nanti...hehehe...

noj~baiklah, sok aku upload gambar lain...siap tunjuk caranya lagi...huh

Tuesday, July 21, 2009 3:50:00 PM

stoller yg jenis gini mmg senang bwk travel..

Tuesday, July 21, 2009 3:52:00 PM

mekasih mekasih... aku dh agak... ko ni mmg baik... sahabat sejati la katekan (ehehehe)

Tuesday, July 21, 2009 3:58:00 PM

kak dee~ni dipanggil buggy kak...ada banyak lagi jenis...cam jumpers, stroller, buggy...macam2 la...golongan kurang kemampuan cam saya ni, hanya mampu beli buggy murahan gini jek..sob...sob...ringan dan takdelah membebankan...huhuhu...

noj~yuckss...nyampah la baca statement ko tu...huh...

Post a Comment