Friday, July 3, 2009

Ok Ke Tak Ni???

Assalamualaikum w.b.t...
salam siaran dari Seri Malaysia Hotel, Pulau Pinang...huhuhu...klah entry hari ni aku takmo citer lagi sal cuti2 mesia aku kat sini...tapi aku nak citer pasal tudung yang pernah aku citerkan kat entry sebelum ni kan...so dari komen2 yang aku terima ritu, ada yang bertanya dah suh aku publish muka akusegan giler nak publish muka sendiri cam gini weii...hahaha...ayat tak bleh blah tu .. tapi kat sini setelah dipikirkan, ni dia aku tunjuk rupa aku bila memakai tudung jenis selendang tu...ni kira pes time aku pakai tudung jenis lain selain bawal yang bernombor tu tau...hahaha...so meh la layan gambar di bawah ni...yang sempat aku snap sendiri masa lam kete semalam...
maaflah...seme gambar tidak la aku memandang kamera ye...segan...hahaha...

ishh pucat ar plak muka aku ni...kena touch up2 skit ni...kasi lagi cung...:P lupa lak nak citer...tudung ni ada dua kaler...kaler itam dan krim...dan ada manik2 kat depan dia tu...aku beli kat jalan tar...nak tau rege dia???ishhh unbelibebel weii...rm15 jek...aku leh wat niaga gini... ni dari pandangan sisi la...rasa aku seme gambar ni gambar sisi kan?? terpulang pada pemakainya nak melilit selendang ni dengan cara bagaimana...janji tak tercekik udah... ok...tu jelah citer aku buat masa ni...aku nak bersiap p sarapan...pastu nak kuar...maybe p Batu Feringgi kut...tak pun lepak tepi laut kat jj Queensbay tu...dan tengahari kang nak p Sepital Pulau Pinang tu...nak melawat kawan PCM aku si SAYANGKU tu bersalin malam kelmarin...tahniah wil...dapat bb boi jugak...sepasang ler kita...ok daaa....lalalala...

8 comments

Friday, July 03, 2009 9:13:00 AM

tudung tu klu beli lebih sikit...RM12 pun dah dapat mot...ahaks...

Tullah... kalu mot touch up sikit...letak lipstik letak blusher...fuh..mesti lagi cungnyuela...tak de la pucat...

Friday, July 03, 2009 9:18:00 AM

huuuuhuuuu...masukkan jugak gambar itu nampaknya..ok pe akak pakai tudung cam gini..cun jee..heekkheekk

p/s: pakai la lipstik cikit baru tak nampak pucat..okk

Friday, July 03, 2009 10:27:00 AM

wah mot..cung mu pakai tdg tu..lehla pakai gi keje..msti tekejut bos mung..hehehe..aku tgk org pakai cung je..ntah klu aku pakai agknye jd muncung..hahahaha...

Friday, July 03, 2009 12:04:00 PM

seyes gila la muka hang... anyway, memang cung, kalo hang x cung, xkan harris nak kot... kwang! kwang! kwang!

Friday, July 03, 2009 12:09:00 PM

jenis licin ke jenis mcm kain bawal wei? bleh la anta stok ke sini wei....bizness dgn aku...

Friday, July 03, 2009 2:02:00 PM

kok ye pun senyum la sikit, ni masam mencuka. heheheh ok la sesuai sangat dengan muka kau zan

Friday, July 03, 2009 4:37:00 PM

ko beli kt mines shopping complex yer?? kat mines byk tudung ni..

Sunday, July 05, 2009 9:33:00 AM

yeleh tudung org tu lawa..bling2 lagi sgan la gini

Post a Comment