Monday, July 6, 2009

Tset For My Family

entry seterusnya untuk hari ni...ni kes balas dendam la kan...sebab cuti 2 hari minggu lepas...hahaha...oh ya, ari tu aku ada warwarkan yang aku ada tempah tset tuk my family kan...sajelah tempah tuk kami anak beranak...so dibawah adalah hasilnya...sangat suka dengan hasil kerja kakak ni...cumel...hehehe...

ni tset yang tertera perkataan abhi..tuk my hubby la... yang ni plak ibu yang punya...
dan yang ni semestinya tuk kedua beradik tu...nengok nama pun dah tau mana satu tset adik mana satu tset kakak kan...ke ada yang reti nak membaca ni...hahaha..
tadaa...bila si adik dan kakak telah memakainya....maaflah kualiti gambar kurang memuaskan tau...sebabnya guna kamera nset sajork... abhi dan anak²nya...calon bapak mithali ni... dan ibu serta anak²nya jugak...beselah gambar tidak memandang kamera ok...segannn... dan gambar kami sefamili...ni pun snap guna timing...kalu idak, berjaman ler nak ada gambar kami berempat ni...sob...sob...

ok tu jek citer dari aku pasal tset ni...nanti aku upload citer sal bersiar² di tepian pantai di kawasan pantai Batu Feringgi ek...

12 comments

Monday, July 06, 2009 3:10:00 PM

eh...t-shirt akak pun rasanya kaler merah kan...? eh kaler sama ke...? ahaks....

Monday, July 06, 2009 3:13:00 PM

merah kan cantik...feberet kaler saya kaler merah ngan kuning la kak...saya banyakkkkkkkkk tset kaler merah ni...tu jek masuk ngan saya...lelain tak minat...

Monday, July 06, 2009 3:28:00 PM

uishh..nasib i bat kaler oren.. kalu x dah sama.. hahaha

Monday, July 06, 2009 3:29:00 PM

mane aku punye?

Monday, July 06, 2009 3:33:00 PM

shiemz~rugilah hang wat kaler oreng...kalu idak dah boria satu malaya dah...hahaha...

noj~ko nak ko order la...:P

Monday, July 06, 2009 3:55:00 PM

wah..ko dah order siap pakai ekk..adoilah.. hurm,rindu nak kembali ke penang.kena wat proposal pada enchik hubby nih!!!

Monday, July 06, 2009 4:15:00 PM

wah..sehati sejiwa seiring sejalan gitew! senang kan nak cari kalau hilang..hehe..

Monday, July 06, 2009 4:39:00 PM

zan,sgt cumel ko ank beranak mengenakan tshirt yg jg cumel tu..alg pn nk tmpah gk la..merah mmg suai ngn ko..izan,alg plan nk g umh ko la..

Monday, July 06, 2009 4:42:00 PM

semestinya aku ketinggalan gikmana harus dapatkan tset cam tu kan.. hehehe.. maklumla kan.. bak r bg link utk tset tu.. manatau leh order wat tema ari raya ke kan.. huhuhu

Monday, July 06, 2009 8:29:00 PM

oder kat mana ni. cung la weh.. berapa selai?

Tuesday, July 07, 2009 11:58:00 AM

ngape tak buat selai lagi untuk auntie shifa?
hikhik..

Tuesday, July 07, 2009 10:19:00 PM

loving!

Post a Comment