Tuesday, July 21, 2009

Usaha Tangga Kejayaan Ye Nak...

memula meh layan mata dan telinga anda dengan video di bawah...

assalamualaikum w.b.t
hurmm...pe nak citer ek...ekseli aku ni agak kemalasan sikit ar nak citer banyak² entry pasal anak ni...bukan per, bosan lak orang yang menyinggah kang...yelah, asik dok ulang citer sal anak² je...orang lain pun ada anak jugak kan...tapi tak pelah...terpulang pada orang nak membacanya kan...yang suka teruskan pembacaan...yang tak suka, tak pelah...takkan nak paksa plak...huhuhu...dalam erti kata lain, dah namanya blog hni...so banyak la citer sal kedua hni ni...hahahaha

oklah...entry kali ni, aku nak berkongsi citer sal bujang aku yang skang tengah berusaha dengan gigih dan bersungguh² untuk meniarap...

memula dok ngiring² dulu...ni kira cam intro la ni...
pastu try wat cubaan tuk membalikkan badannya itu...
korang nengok rambut kat bahagian belakang...cam segan² nak tumbuh kan...tapi kat bahagian depan dan atas, itam melebat...rasa haku kat bahagian belakang ni kurang subur kut...hahaha...sian tul..sib baik la anak bujang kan...
yeye...berjaya gak saya meniarap...tapi kepala tak reti nak panggung lelama lagi...hehehe...takpe nak...usaha tangga kejayaan kan...
tengok tu, dia kasi montot kat ibu...ishh...bujang ibu ni...
gitulah perihal dak irfan skang...tapi tulah, kekadang bila penyakit M dia menular...jangan harap ler dia nak berusaha...dok terlentang gitulah...kekadang dok ngomel suh orang angkat dia...kalu orang tak angkat, selagi tu lah dia ngomel, bising²...hurmm...macam² la...selalunya kakak ler rajin dok melayan si adik...tapi aku cukup riso kalu kakak layan adik dia ni...bukan per, kakak bagi layanan yang sangat istimewa weii...yang leh mendatangkan kemalangan di rumah...ishh...kakak kan penyayang orangnya...hehehe...

oklah...sekian tuk citer hari ni...jap lagi aku nak layan tag dari ibu damia dan ibu hana humaira tu...lalala...

6 comments

Tuesday, July 21, 2009 9:34:00 AM

hehehe..mcm ank aku la ni..klu abg agah adik nye tekekek2 dia gelak..suke betul klu abg dia agah..kdg2 tu abg tu pndg je..da gelak beso..hehehe..sronok kan tgk ank2 kite mmbeso dgn hepi..

Tuesday, July 21, 2009 9:37:00 AM

tulah pasal...walhal bukan lawak pun...kakak dia cakap gitu jek...
tengok rambut anak aku tu lia...ishh...atas jek subur dan lebat...sib baik la bujangan...

Tuesday, July 21, 2009 10:22:00 AM

semoga berjaya irfan..chakkk yookkkk

Tuesday, July 21, 2009 12:23:00 PM

kejap je da nak meniarap...rasa cam bru je izan lepas pantang...bdk2 skang mmg cpat tul progress pembesaran...

Tuesday, July 21, 2009 2:41:00 PM

a'a mot depannya lebat nor rambutnye... belakang tak de... ahaks... orang2 tua kata...kena `makan dek bantal' kan... rambut si bujang ni tak macam rambut kakaknye halus je kan mot..lebat rambutnye...hitam je tengok...

Tuesday, July 21, 2009 2:55:00 PM

tulah...beza la kak rambut bujang ni ngan kakak dia...kakak perang, adik itam...tulah beza...hehehe...

Post a Comment