Saturday, July 25, 2009

"A Walk To Remember" Bak Kata Nana

gambar ni aku cilok dari fesbuk si nana atau nama sebenar juliana ismail...hehehe...rasa kangen sangat bila nengok gambar2 ni...ni seme muka zaman2 nerd dan innocent...

dari kiri: lin, nana, are-da, koling...ni masa bila aku tak tau...korang tanya mereka yang ada dalam gambar ni...hehehe...
yang ni plak ada gambar aku...aku dok wondering ni...situasi bilakah gambar ni diambil...hurmmm...barisan belakang dari kiri: yong, are-da, farah, lin, nana, midot, koling....barisan hadapan dari kiri jugak: wawa, nurul, nora, izan dan che pah...
korang yang berada dalam gambar di atas ni, ingat tak bila gambar ni di ambil...kalu ingat tulung refresh balik memori aku yang hampir nak berkubur dan berkarat ni...mekasih...

4 comments

Saturday, July 25, 2009 2:46:00 PM

tah..bila punya gambar nih??
apa punya posing asik camtu jek aku tuh?

Saturday, July 25, 2009 8:38:00 PM

tulah pasal...tulah posing ko satu masa dahulu yang ko rasa sangat cung weii...hahaha...

Sunday, July 26, 2009 10:13:00 AM

gambo yg bawah tu rasanya gambo kita nak pi gunung senyum..

Monday, July 27, 2009 1:35:00 PM

lok olehhh..buruk sey aku jaman mude2 dlu..kahkahkah..klakanyer...ha'ah..gambo yg bawah tu mse kte nk g gunung senyum tu kn..yg ateh tu aku xingat lak bile mse disnap gambo tu..tp klako tol muke aku mse tu..nape mcm kembang jer ek?!!hahaha

Post a Comment