Friday, August 28, 2009

28 Ogos

hurmmm...ari ni dah 28 Ogos 2009...maknanya hari ni, tepat jam 10:30 pagi genaplah umur aku yang ke 28...erkkk...makin bertambah satu angka lagi...means aku semakin dimamah usia la kan...pepun aku harap moga dengan pertambahan usia ni, aku makin dan makin matang dalam menghadapi segala mala rintangan yang mendatang...

syukur padaMU ya Allah kerana memberi peluang kepada aku untuk menghuni bumimu ini lagi...alhamdulillah...ekseli tiada apa yang aku harapkan sempena pertambahan umurku ini, cuma aku doakan semoga orang yang aku sayangi sentiasa berada di dalam keadaan yang sehat senantiasa...oklah...aku nak wish...

HEPI BESDAY TO ME...
ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN AKU
ALLAH SELAMATKAN KAMU...
(hahaha...kena nyanyi sendiri...sebab takde orang nak tulung nyanyi cam nora tu...sob...sob...sedey ar plak, ni entry aku bukak sendiri tau...huhuhu)
***********************
-SATU KISAH SEBELUM TIBANYA HARI LAHIR-

tu dia...kek dari SR yang dibeli oleh dak opismate aku yang tersayang...mekasih kat korang seme...ingat gak korang kat beseday akhak ni...hehehe...sib baik tak tulis yang keberapa...lalalala...rasa muda sentiasa ni...hahaha... ayuh...jom potong kek jom... posing time...sob...sob...makin bertambah dah umur haku hari ni...ishh... dan lagi...tah bila nak siap potong kek ni...hahaha
dan bergambar ngan adik-adikku di upis ini...ni geng shawl ni...
korang jangan ar pelik bila nengok aku potong kek di siang hari pada bulan ramadhan ni tau...ekseli gambar ni diambil 2 minggu lepas...masa tu upis aku ni adakan majlis makan² sempena nak nyambut bulan ramadhan...sesekali ada kejutan tuk aku yang dirancang oleh meke² yakni adik² dan kawan² kat upis ni...sungguh weiiii...sangatlah terkejut ok...tak sangka tau, sebelum ni, aku suka wat seprise tuk opismate, sesekali aku plak yang terseprise...pepun tima kasih bebanyak kat meke² yang terlibat...dan terutama sekali tima kasih coz taja kek SR chocolate indulgence yang lazat itu...sangatlah suka k...kek feveret tu...klah tu jek pengceritaan aku hari ni...pepun aku sangat hepi ari ni...bukan sebab aku dapat adiah dari orang tersayang adiah kan dah dapat masa besday my hubby dulu tapi aku rasa sebabnya ari ni beseday aku...nak pulak jatuh pada ari jumaat...sama hari aku beranakkan irfan dulu...hari jumaat jugak...
HEPI BESDAY TO ME AGAIN...pepun I'KNOW THAT I'M GETTING OLDER BUT I REFUSED TO GROW UP la...hahaha...sabar jelah...lum sedar diri lagi ni...:P

23 comments

Friday, August 28, 2009 12:53:00 AM

happy birthday kak izan ;)

Friday, August 28, 2009 12:58:00 AM

mekasih nadd...sudi gak ko jadi orang yang pertama wish kat sini...hubby akak pun tak wish lagi...sob...sob...tak pelah...

Friday, August 28, 2009 4:45:00 AM

Happy Birthday Izan.. Semoga panjang umur, murah rezeki, bahagia selalu hingga akhir hayat!!!

moga birthday tahun ini lebih bermakna dari tahun-tahun yang lepas!!

:)

Friday, August 28, 2009 6:26:00 AM

hepi big day..

aku doakan semoga ko menjadi isteri & ibu yang solehah..insyaAllah...

Friday, August 28, 2009 7:38:00 AM

happy besday kak zan..semoga panjang umur,dimurahkan rezeki,menjadi ibu dan isteri yang solehah dan yang terbaik untuk kuarga kak zan..

p/s: sama2 kak zan..selalu kak zan yang uat suprise nie kat diaorang2 kali nie kami2 lak plan nak uat suprise nie tuk kak zan..sya tau kak zan suka ngan kek tu sbb tu la saya suh SR taja kek tu..laalaalaaa

Friday, August 28, 2009 8:22:00 AM

hepi besday to u..lalala..makan ubi kayu..lalala..tidur dlm kelambu..lalala..isap nenen lembu..lalala..ehehehe..sori,terlebih sudah..tu lagu mase zaman kanak2 dulu..

p/s : semoga dipanjangkan umo & dimurahkan rezeki hendaknye..amin..

Friday, August 28, 2009 8:34:00 AM

epi sebeday tu u.... hehehehe.. sweet 28.. pesal mude sangat ni??? heheheheh...

moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki... dengan ucapan bila nak dapat bb lagi??? hehehehehe

Friday, August 28, 2009 8:36:00 AM

epi besday ibu HNI...semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki... memang u getting older, tak yah nak refused2 dah....terima ajelah hakikat, hehehehe

Friday, August 28, 2009 8:48:00 AM

samat hari lahir zan yang ke 28 kan? dah bole bundar kepada 30 tu..

patut la semalam tetiba aku meroyan buat nasik ayam..rupanya besday dikau!!!

Friday, August 28, 2009 8:50:00 AM

to
kak da: mekasih banyak² kak...tergaru dapat ucapan nun jauh dari dublin nuh...hehehe...

midot:thanks...same to you jugak...

na: mekasih weii...lenkali suh SR taja lagi tau...bila masa ko ada share ngan SR ni...aneh...

rozie:time kasih ye

sya: banyak la ko dapat bb lagi...projek tak jalan ngan lancar...so tak pat ar...tak pun tunggu aqeef ada adik dulu...dah layak sangat tu...

ijan: lor...kalu aku refused jugak tak pe kan...ko jeles ar tu...hahaha...

Friday, August 28, 2009 8:50:00 AM

nora: ceh meroyan wat nasi ayam...tapi haremmm aku dapat rasa...ngada2 tul la...

Friday, August 28, 2009 9:07:00 AM

Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kak izan, Allah selamatkan kamu... yeay...yeay...(sambil tepuk tangan)

Friday, August 28, 2009 9:16:00 AM

hepi besday izan..semoga ko bhgia dgn famili ko hgga akhir hyt ko n smoga ko jd ibu,isteri n ank yg mithali ye..

ross
Friday, August 28, 2009 9:43:00 AM

sebaya dah kita yer..hihihi...selamat hari lahir yg ke-28...semoga panjang umur murah rezeki dll...

Friday, August 28, 2009 10:05:00 AM

happy besday.. harap2 tambah anak lagi tahun depan.. agagaggaa

Friday, August 28, 2009 10:18:00 AM

Hepi besday to u.. semoga panjang umo, murah rezeki dan dikurniakan kesihatan yg baik.. potong kek, hantar ler ke melaka..2 bahagian eh..(termasuk ecah punya)eheheh..

Friday, August 28, 2009 11:28:00 AM

epy beteday kak izan!! owh baru 28 tp muke cute lagi cam budak, serius! awet mude nih! semoga pintu rezeki sentiasa terbuka buat kak izan ;)

Friday, August 28, 2009 11:32:00 AM

happy birthday!!

Friday, August 28, 2009 11:40:00 AM

ct-mekasih ct...susah2 jek

lia-mekasih lia

ross-thanks

lynn-thanks

kaklong-wahh...sempat lagi tu...dah ar demand plak...ishh...kaklong datang sinilah, bawa kek dan adiah sekali...

ieda-mekasih ieda...tulah tu, tak sangka dah 28...rasa baru lagi 17 tahun...hahaha..muda belia lagi ni...lalalala...

dee-thanks dee...

Friday, August 28, 2009 12:57:00 PM

kak izan, eppy burfday..
semoga panjang umur & d murahkan rezeki n berbahagia selalu d smping family tercinta..

Friday, August 28, 2009 2:58:00 PM

hepi besday....aku org terakhir ke ni...uhuhuhhu...semoga panjang umur murah rezeki sokmo

Friday, August 28, 2009 3:53:00 PM

happy birthday.. moga pjg umo.. murah rezeki. tambah anak seramai mungkin.. produce susu byk2 okehh..

Friday, August 28, 2009 10:15:00 PM

harap tak terlambat lagi nak ucap.... SELAMAT HARI LAHIR ZAN.. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.. insyallah

Post a Comment