Monday, August 24, 2009

Alhamdulillah...Walaupun Puasa Tapi...

tapi apa ek???ekseli aku baru sudah sesi pumping ni...syukur sesangat...walaupun aku berpuasa, tapi hasil susu yang aku pam dapat jugak 10 oz...harap² hasil susuku ini maintain cam gini sampailah habis bulan puasa ni...

so nilah hasil pumping sebentar tadi...aku dah bahagikan sama banyak dalam dua botol yang berkapasiti 5oz setiap satu...senang nak kasi kat irfan...takdelah membazir kalu dia minum sikit jek...
betul tak tipu...ni buktinya...label kenalah bubuh kan...baru tau bila susu ini di pam...hehehe...
walau apa pun, aku bersyukur kepadaMU ya Allah, kerana memakbulkan niat dan doaku untuk menyusukan irfan selama mana yang dia mahu dengan susu ibu...syukur atas nikmat yang diberikan...

10 comments

Monday, August 24, 2009 12:31:00 PM

waahhh..syabbas2..hehehe,berkat tuh..

Monday, August 24, 2009 12:39:00 PM

bagus... tapi ko pam susu bulan2 pose nih.. lapor x??

Monday, August 24, 2009 12:41:00 PM

mama umar-mekasih...moga sentiasa diberkati..hehehe...

ayang-lapo tak lapo ar...semuanya tuk anak2...

Monday, August 24, 2009 1:19:00 PM

Huyoo..berkat bulan ramadhan tu.. :)

Monday, August 24, 2009 1:31:00 PM

Wah..bagus2... kuatkan semangat k... teruskan usaha mengepam susu... InsyaAllah, niat baik ade hasilnya...

Monday, August 24, 2009 1:32:00 PM

wah...tahniah... dpt susu byk.... semoga anak kita irfan jd org yg bijak berkat minum susu mama nyer.... amin

Monday, August 24, 2009 2:58:00 PM

wah banyaknyer kak...biler la org nak dapat susu banyak cam tu...pg td pam dpt 3 oz jer....tp tak leh putus ase..teruskan usaha ..

Monday, August 24, 2009 10:10:00 PM

banyak nyerrrr...kalau MAMA kejepun mesti akan buat perkara yang sama.

Monday, August 24, 2009 11:27:00 PM

ishhh ishh ishhh..
ni yg akak ko nih berkobar2 jejak langkah ko.. biau la x dpt tido mlm..janji arissa fully bf.. doakan akak k ;)

Tuesday, August 25, 2009 8:59:00 AM

aku doakan kekal la hingga bis posa nnti...bagus minum susu ibu..teruskan irfan

Post a Comment