Tuesday, August 11, 2009

Besarnya

apa yang besar???hehehe...takde pe pung...tadi...pepagi lagi, kejaan aku adalah memasang model aircraft yang baru bos aku dapat dari sebuah syarikat baru yang akan beroperasi...kali ni model aircraft dari Neptune Air...korang pernah dengar tak nama syarikat ni...aku rasa mesti tak pernah kan...yang korang selalu dengar mestilah AirAsia....MAS...Transmile Air or Berjaya Air...tak pun Firefly...hehehe...

so kat bawah ni ada aku buh gambar model aircraft tersebut...gila besar...sib baik tuk my bos...kalu tuk aku, dah lama aku beli almari kaca tuk buh seme model² yang ada lam simpanan aku ni kan...hahaha...

ni gambar baru aku paksa dak opis aku snap...sian dia kena paksa ngan aku...hahaha...
nengok...besarkan...yang ari tu kecik jek...
beselah, gambar aku lagi...
bila dah siap bergambar seme...barulah aku letak model tersebut kat tempat display lam bilik bos aku tu....seperti kat gambar di bawah ni...
hurmm...tu jelah aku ngarut pagi ni...aku buhsan ni...lam paler otak banyak dok mikir...terutamanya pikir dan riso tentang wabak yang menular skang ni...riso la...riso kat anak² terutamanya...Ya Allah ya tuhanku...lindungilah dan jauhilah keluargaku dari segala penyakit yang leh membaca maut...

4 comments

Tuesday, August 11, 2009 9:49:00 AM

bleh tak ko curi satu tuk aku model aircraft ni...dari zaman bujang aku mintak ko tlg curikan kan....huhhh

wei...org kat sini kata..org lelaki tak takut pung dgn H1N1..sbb lebih takut b1n1...ceh hampeh...

Tuesday, August 11, 2009 9:53:00 AM

hehehe...dari bujang lagi???erkk...tunggulah aku klonkan model2 tersebut...pastu aku kasi kat ko...

Tuesday, August 11, 2009 10:48:00 AM

waaa...besa nya..

Thursday, August 13, 2009 11:36:00 AM

aku nak satuuuuuuuuuuuuuuuu.... huhuhuhu besh weh kalo ada koleksi airplane nehhhhh...

Post a Comment