Friday, August 14, 2009

Hairfall Solution

hai korang...lama aku tak update...hahaha...walhal 2 hari jek kan...klah rini baru ada mood nak update...dan rini aku nak citer sal syampu...ingat tak ari tu aku pernah up kan entry sal rambut yang gugur...dan ada yang telah beri cadangan agar cuba menggunakan syampu dibawah sebagai langkah rawatan...so aku tengah mencuba la ni...

nojah...aku dah beli syampu ni...masih dalam tempoh percubaan...harap² masalah keguguran rambut aku dapat diatasi...

Sekian, citer pendek ari ni...

3 comments

Friday, August 14, 2009 9:53:00 AM

heheheh... baiklah... note la brape ari dh ko pakai... sila tunggu keputusannye... itupun klu kena ngan kepala ko la kn... hehehe... ngan kepala aku sungguh serasi

Friday, August 14, 2009 9:55:00 AM

harap² sherasi la jugak weii...sebab aku dah tak tahan nengok keguguran rambut yang terlalu banyak weii...

Friday, August 14, 2009 11:55:00 AM

Saya dah guna syampu tu, tapi tak serasi. Rambut jadi makin keras plak. Yang gugurnya toksah cakap lah..GERUN!!! Silap2 hari bulan kena gi Yun Nam..

Post a Comment