Wednesday, August 26, 2009

Keputusan Rasmi Contest "JOM PAKAI SHAWL"

assalamualaikum buat semua yang membaca...

klah, aku pun dah malas nak simpan keputusan rasmi contest yang aku anjurkan ni...kang ada yang naik fed up nak review blog aku ni kan...hehehe...yelah weii...da jarang aku hapdet...kemalasan melanda diriku ini...lagi pun emosi masih lum nak stabil la...so aku rasa, nilah masa yang terbaik tuk aku umumkan siapa pemenang contest tersebut...ekseli juri aku cakap susah gak nak pilih para pemenang...tapi oleh kerana penganjur telah meletakkan syarat yang pemenang dipilih berdasarkan KEKEMASAN & KEKREATIFAN cara pemakaian shawl tersebut...makanya 2 kriteria itulah yang digunakan untuk mencari pemenang...oh lupa nak bitau...pemenang bukan dicari berdasarkan kecantikan ok...ni bukan contest cari miss world plak...klah, dari dok panjang lebar aku berceloteh...so u olss....nilah pemenang yang dipilih oleh juri yang dilantik oleh aku tu...


JUARA

TEMPAT KEDUA

TEMPAT KETIGA 3 helai shawl untuk tempat pertama

2 helai shawl untuk tempat kedua

1 helai shawl untuk tempat ketiga
***********************************
oh ya...mesti korang pelik ngaper adiah saguhati dan adiah tempat ketiga sama...ekseli tuk yang belum tahu adiah saguhati itu adalah ditaja atau disponsor oleh Pn. Linda yang menjual shawl² yang dijadikan adiah untuk contest ini...kalu korang semua sudi, korang leh klik kat SINI...

HADIAH SAGUHATI


1 helai shawl untuk saguhati pertama


1 helai shawl untuk saguhati kedua

1 helai shawl untuk saguhati ketiga


TAHNIAH KEPADA SEMUA PEMENANG

oleh yang demikian, kepada pemenang di atas...anda DIMINTA memberi NAMA dan ALAMAT serta no telefon kepada saya secepat yang mungkin agar proses pengeposan adiah berjalan dengan lancar...

sila email butir² tersebut di cemomot@yahoo.com atau add ym id cemomot ...

kerjasama anda amatlah dihargai


moga kita bersua lagi di contest² yang akan datang...insyaallah...


-SEKIAN-

15 comments

Wednesday, August 26, 2009 3:27:00 PM

thanks organizer sbb pilih huda one of the winner.. nnt huda email detail huda..

Wednesday, August 26, 2009 3:51:00 PM

tahniah pade pemenang sumer..

Wednesday, August 26, 2009 3:52:00 PM

uyehhhhhhhhhhhh... menang tempat ke2! suka sgt... mekasih...

trus emailkn alamat utk proses penghantaran hadiah. xcited nk dpt hadiah! hiks~ leh kite melawa di pagi syawal ngn shawl hadiah awk ni...

Wednesday, August 26, 2009 4:04:00 PM

tahniah kepada semua pemenang..

Wednesday, August 26, 2009 4:05:00 PM

thanx pada juri n mot untuk hadiah saguhati 2...walaupun saguhati ok la kan dr xder..tq..tahniah pada suma pemenang

Wednesday, August 26, 2009 4:15:00 PM

congrate pemenang

hu hu hu
xde rezeki ler nak dpt shawl free

Wednesday, August 26, 2009 6:04:00 PM

thanks kak..
congrats to all winners and participants ;)

dah email ;)

Thursday, August 27, 2009 8:45:00 AM

mueeeheeehehehe.. menang ke wei?? terubat hati aku neh.... kontes lain memang takde harapan nak menang dah.. hoyeee.. hoyeeeee... nak alamat ke tak ni??

Thursday, August 27, 2009 10:50:00 AM

congrats to them..

Thursday, August 27, 2009 2:48:00 PM

dah agak dah juara tu.. memang kemas shawl dia.. congrats to all winners..

Thursday, August 27, 2009 3:15:00 PM

mas!! tahniah!! hehehe!! ;)

Thursday, August 27, 2009 10:33:00 PM

tahniah tahniah kepada semua pemenangg!!. errr... shawl tu yg macamana sebenarnyer ekk..? orang dah menang baru nak tanyaa.. hahahahah!!!

Friday, August 28, 2009 7:49:00 AM

Tahniah kpd yg MENANG..

Friday, August 28, 2009 12:54:00 PM

sedih..
lionteen kalah..
btw,,congrats la tuk yg menang tu kan..
leh bergaye ngn shawl br la raye ni kan..hehe

Tuesday, September 01, 2009 4:03:00 PM

iz-ann tahnks.. ari ni dh received shawls tue.. cantik.. nt huda upload gmbr kt blog.. kl sempat mlm ni..:D

Post a Comment