Wednesday, August 19, 2009

Kontes Siti Situ Sana Sini

hehehe...sangat teruja ok...sana sini siti situ orang anjurkan kontes...termasuklah aku jugak...bukan per...seronok tau dapat wat kontes ni...kalu join lagi seronok...untung badan leh menang...saperlah tau untung nasib seseorang kan...tul dak...dulu kan, aku jarang yakmat nak join kontes montes ni...bukan apa, salah satu sebabnya aku ni kurang keyakinan diri sikit...agak segan pun ada...tapi kalu kontes yang dianjurkan tu kena dengan diri, barulah keyakinan tu ada...gitulah...hehehe...kalah menang adat pertandingan kan...so tak kisahlah...kalu menang dah tentu lah dapat adiah, tapi kalu kalah plak, lagi beh...sebabnya dapat kawan baru...hehehe...yelah, kalu tak join or tak anjurkan kontes, alamatnya, sampai la ni, takdelah ramai kawan nak datang menyinggah kan...balik2 kawan yang sama...yang setia berkawan dengan kita hingga ke hari ini...alhamdulillah...

ekseli bagus tau adanya kontes ni...sebab dapat mengeratkan silaturahim antara para blogger...mana tau satu hari nanti ada gathering para² blogger plak...eh saper tau kan...yelah, dah kenal kan alam cyber...nak gak kenal kat alam realiti...hehehe...pepun gud luck to all of you yang berada di luar sana tau...teruskan berblog selagi hayat dikandung badan...

note:skang sibuk berkebun kat fesbuk...hahaha...

7 comments

Wednesday, August 19, 2009 3:57:00 PM

ye betul..wlpun tak pernh menang saya dgn kembag idungnya suka sgt joinkan diri...heheehe

Wednesday, August 19, 2009 4:02:00 PM

hahaha..tau tak per...join jek...tak salah pun kan...lalala...sya bila lagi nak adakan kontest...nak join ni :P

Wednesday, August 19, 2009 4:18:00 PM

aku masuk jer semua kontest...ada lagi nie nak masuk tp gambo takdak...jgn riso...dapat adiah hepi...bukannya tak bersyukur...hehehe

Wednesday, August 19, 2009 4:25:00 PM

ye.. betul3X... emm.. dh de facebook ek?? jom join saya!

Wednesday, August 19, 2009 4:26:00 PM

fesbuk saya... cemomot@yahoo.com
silalah add...skang tengah giat dok berkebun kat farmville...hahaha...

Wednesday, August 19, 2009 4:42:00 PM

salam...tul tu saya setuju dgn apa yg ditulis...
amboi sibuk berkebun gak ke..saya naik gila dah berkebun kat facebook hehehe

Thursday, August 20, 2009 8:47:00 AM

sangat terpengaruh tau ngan kontes2 ni..
kalo x perasan wujudnye contest2 ni, nnt member2 ajak masuk..
termasukla mot.. haha..
thanks for the info..

Post a Comment