Friday, August 21, 2009

Makan-Makan Sebelum Menjelangnya Ramadhan Esok

ekseli ari ni kat upis aku ni ada buat pot luck...aler beselah kan, opis aku ni kan syurga makanan...leh dikatakan saban minggu, saban bulan asiklah ada makan² gini...tapi rini, adanya makan² sempena nak sambut bulan ramadhan esok...leh gitu...so banyaklah makanan yang terhidang kat atas meja rini...

nengok tu, ada pulut kuning, rendang ayam, mihun goreng, makaroni goreng, tauhu sumbat, nasi lemak, sandwich, paru goreng, sambal telur....ni baru hidangan untuk sarapan tau...lum lagi tuk makan tengahari...banyakkan??
dan nengok gambar makanan, apa lagi, jemputlah makan ye...
sesambil tu, tak lupa juga nak letak gambar aku yang kekenyangan...hehehe...rini pakai shawl lagi...shawl 2 tones...
kekonon sedang kusyuk ar ni...walhal kenyang bangat ni...
klah...tu jek citer sal sarapan...ni nak p pantry jap, nak masak nasi tuk lunch lak...rini kita makan sampai muntah di siang hari...sok tak leh makan siang dah...hehehe...layannnn....

8 comments

Friday, August 21, 2009 11:07:00 AM

uih persediaan menghadapi bulan puasa yg hebat!
haha..

Friday, August 21, 2009 11:09:00 AM

eh meh la join sekali...makan sampai muntah...lalala...

Friday, August 21, 2009 11:44:00 AM

kak zan jap lagi kita berposing sesama nak tak?...kan kita pakai tudung shawl dua kolor nie..heehee

Friday, August 21, 2009 11:52:00 AM

eh bleh...no hal punya...meh la jangan memalu...hahaha...sebelum akak turun taska ni...lalala...

ros
Friday, August 21, 2009 12:10:00 PM

tangkap gambo sendiri la tu kalo dah angkat ketiak gitu...hihihih...

Friday, August 21, 2009 12:24:00 PM

hurmm.. sama la kt upis ku ini pung ada majlis bca Yassin sempena sambut ramadhan esok.. tapi xdan nak snap makanan sbb lepas bca Yassin terus bedal..

Friday, August 21, 2009 12:53:00 PM

amboi meriahnye..last kopek pulun seblom pose.hehehe

Friday, August 21, 2009 4:09:00 PM

boleh tubuhkan persatuan pemakai shawl sedunia ni..ehehe

Post a Comment