Thursday, August 20, 2009

Mood Hari Ini

hehehe..apa nak citer ek...mood hari ni cam biasa...tak de rasa debar², takde rasa takut...takde rasa nak nangis...hepi pun hanya lite² jek...cuma rasa sedikit gumbira kut, sebabnya bos tarak...kena rasa gumbira ke kalu takde bos???walhal bos ada ke, takde ke keadaan tetap sama...lalalala...pepun yang pasti rini aku nak amik half day...sebab yang kukuh rini aku kena bawak dak irfan p cek up dan cucuk tuk 5 bulan...diam tak diam dah 5 bulan dah anak bujang manja aku tu...eh nantilah aku citer kat entry lain sal bujang aku tu...ni skang aku nak citer sal aku ni ha...takde citer apa pun...cuma rini mood aku, aku memakai shawl lagi...giler shawl kan...teruja nengok kengkawan yang join kontest aku tu pakai shawl yang berbagai rupa dan kaler...sangat cumel...

so moh la layan gambar syok sendiri dibawah ini...



Sekian la....takde pe dah nak citer...

9 comments

Thursday, August 20, 2009 11:13:00 AM

ermm maknanya ko skrg dlm mood GILA la tuh.. GILA SHAWL.. hehehe

Thursday, August 20, 2009 11:16:00 AM

hahaha..hampeh ar ko yang...

Thursday, August 20, 2009 11:18:00 AM

wahhhh.. skang ni izan amik gambo tanpa segan dah.. sejak kai shawl ni.. semangat mariiiii ke wei??? hehehehe.. baguss.. bagusss..

Thursday, August 20, 2009 11:19:00 AM

hahaha...tu gambar bila aku rasa yakin nak publish...rasa cam cung² sikit...hahaha...kalu idakkkkk haremmmm....

Thursday, August 20, 2009 11:40:00 AM

Ok ok nice.kira hg nampak len drp biasa...

Thursday, August 20, 2009 12:30:00 PM

wah..cerianye dier..kemain la sbuk rupenye sbuk berblogging..hampeh!

Thursday, August 20, 2009 3:04:00 PM

eleehh2..tau la ari nie dia comey sokmo..chak yokkk la kak zan sekarang dah bergiat aktif mengayakan tudung shawl..

Friday, August 21, 2009 5:31:00 PM

wah! bnyak nyee..keychain kt blkang tuh!
sweet laa..kak ni!

Friday, August 21, 2009 8:34:00 PM

azra-nak keychain tu amik la...akak bagi free jek...free nengok...lalalala

Post a Comment