Friday, August 7, 2009

Pakej Sukan Astro-Naik Harga Ok

kekadang kan...naik menyampah aku ngan astro ni...dah ler citer berulang² dok tayang...sampai naik jemu dan sampai dah leh hapal ler jalan citer tu...tapi yang pelik dan anehnya...orang tetap dok langgan astro sampai kini...itu termasuk aku jugaklah tu...TAPI kat sini aku nak citer sal naiknya rege bagi pakej sukan di astro ni...huwaa...nyampah tul aku rasa bila pertama kalinya terima surat dibawah (maaf kualiti gambar terjejas teruk)...ingatkan surat apa, rupanya surat pemberitahuan mengenaik kenaikan harga bagi pakej sukan ni...ishh...dan² tu jugak aku rasa cam nak stop melanggan pakej sukan ni, sebabnya aku bukan tengok pun...pendek yang kata, memang aku tak nengok langsung k...TAPI mengenangkan pakej tersebut ditonton oleh en. somi saban malam, makanya terpaksalah aku membebankan diri sendiri membayar rege baru yang dinyatakan...berkuatkuasa pada bil akan datang ok...huh...
harga asal pakej sukan tu RM54.95 tapi harga baru skang adalah RM66.95 ye kengkawan...huwaa...tak leh jadi ni...
so mau tak mau, nak tak nak...TERPAKSA jugak la aku gagahkan diri membayar harga baru yang dinyatakan itu...aku rasa pihak astro ni patut lebih perihatin la...janganlah ari² asik dok tayang citer yang sama jek...naik buhsan pelanggan tau...dan satu lagi...mohon la banyak² pertingkatkan mutu penyiaran...ni idak, sekali hangin bertiup pun leh goyah ini siaran...apa daaa....

5 comments

Friday, August 07, 2009 10:17:00 AM

same la ngan iza kak...iza dapat surat gak...kene bayar 70 lebey pasal sukan ne..ee....rase geram giler..nak komplen je, dah la kualiti siaran xbaper elok...nak je tukar, tp memandangkan cik somi kate xleh nk tukar, kene tunggu 3 tahun...

Friday, August 07, 2009 10:34:00 AM

haah...kontrak kita kan ada 2 or 3 tahun..so dalam masa tu kenalah bersabar...sebab tak leh tukar...huwaa...sabarkan aja la...

Friday, August 07, 2009 1:18:00 PM

uma aku xde astro.. haha

Friday, August 07, 2009 2:35:00 PM

Kontrak saya ngn astro ada 2 tahun. Huh, terpaksa la bayor lebih bulan depan..Kekadang geram gak ngn astro, tapi terpaksa pakai. Kalau tak pakai tak dapat langsung siaran tv..huhu

Sunday, August 09, 2009 8:27:00 AM

takde pun info ni dari astro...tp bulan2 aku 93.95...termasuk KARTON tau..ulang tayang...karton tau...ish nak tanak kena la jugak..kalo tak penat aku bertambah2 kalo channel disney tak tlg..ehehehe...kalo betul channel sukan di-up kan harga, kiranye lepas ni aku jadi 100++ ke wei...uish masak cenggini...kena masak kat rumah berhari2 tanpa berganti la gini...ahahahaa

Post a Comment