Monday, August 3, 2009

Sate...Sate...Sate Kajang Mari...

hurmm...ari ni ada makan dan makan lagi kat upis aku ni...beselah, upis aku ni kat syurga makanan...sebut jek nak makan per...ari tu dah ada pesta domino kan...so kali ni nak makan sate ar plak...nanti akan berjalanlah operasi untuk memohon sumbangan seikhlas hati...hehehe...dan hari ini giliran makan sate kajang yang dibeli di P16 taman warisan saje...dan makan² ni jugak diadakan sempena besday opismate kitaorang gak...tergaru dia dibuatnya...so meh layan gambar² yang sempat aku snap sebelum aku turun ke taska tadi...layannn...

tu dia...ada 400 cucuk sate yang diorder dengan uang yang dikolek...hurmm...
meh sini...kasi close up skit...
lambakan kuah sate...
kek besday tidak lupakan...kali ni cheese cake sajork...
marilah kita membaca doa...
dan...nilah rupe besday man tersebut...malu² tuceng ar plak dia ni...hahaha...
pepun, seme dah kenyang melantak itu sate...siap ada tuk dibawa pulang lagi...mekasih la weii...sesusah jek korang tapaukan tuk aku tu...dan yang pastinya...besday aku tahun ni jatuh pada hari ke 7 umat islam berpuasa...hurmm...

7 comments

Monday, August 03, 2009 3:41:00 PM

wah bestnye sate... dh lama x mkn weh... bak anto aku sket

Monday, August 03, 2009 3:55:00 PM

yummy...lame tak mkn sate....nak skit...

Monday, August 03, 2009 3:57:00 PM

lor korang ni...amiklah...400 cucuk tu...mengah nak abiskan seme...hehehe

Monday, August 03, 2009 4:04:00 PM

alamakkk...cam mane nak sambut nie kak zan..kalau kita2 bercuti posa pada ari tersebut leh la kita makan2 heeheee,...

Tuesday, August 04, 2009 5:01:00 AM

sedappnye sate.....!! adoii, terliur okehh..!!

Tuesday, August 04, 2009 11:05:00 AM

wah!! sedapnye!! nak juga..mot saje je tau gua tgh2 peod ni bkn bole tgk mkanan2 kang ngidam.hahaha

Tuesday, August 04, 2009 11:17:00 AM

giler tul hang ni nana...tengah peod ngidam macam²???tu lum lagi tengah bunting ek...ishh...aneh tul...ahahaha...

Post a Comment