Friday, August 28, 2009

Satu Kejutan Di Hari Lahir

hurmmm...patutlah...eh apa yang patut...patutlah en somi tak ucap epi beseday kat haku hari ni...kecik ati pun ada tau...yelah dari malam tadi haku dok tunggu² ucapan dari en somi...haku ingatkan dia lupa...so haku diam jelah, malas nak remind²...tapi jauh disudut hati memang haku sedih sangat...haku tak harapkan adiah apa pun, sebab adiah beseday haku dah dapat pun masa besday dia bulan mac lepas...siap pakej dapat anak bujang lagi...hehehe...cukuplah ucapan sebagai tanda ingatan, tu dah cukup memadai tau...

tapi jap tadi haku dapat kejutan...memang surprise sangat la...jarang benar haku dapat surprise gini tau...tetambah bila dah kawin dan beranak dua ni...mekasih bang...mekasih sesangat...tak sangka lak abang ni romantik gak...hehehe...

ni dia...aku dapat sejambak bunga ros...dulu pernah aku dok impi yang aku dapat jambangan bunga cam gini yang dihantar ke upis...skang dah jadi kenyataan dah...thanks dear...kenyang makan bunga ar berbuka rini...hehehe...

gambar beseday girl ngan jambangan bunga itu...sangat seronok...sengih sampai ke telinga dah ni...huhuhu...
dan ada kad besday yang comelyang tertera ayat dibawah didalamnya...hurmm..
to my dearie hubby...thanks a lot...thanks for the roses...thanks for the gift...and thanks for the everything...i love you so much dear...

18 comments

Friday, August 28, 2009 12:27:00 PM

waaa...kak zan dapat ros putih tu..huuhuu...romantik gak cik harris nie..heeheee

p/s: akhirnya impian menjadik kenyataan...laalaalaa..

Friday, August 28, 2009 1:54:00 PM

hehe..romantiknyerrr...
kalo la saye pon dpt munga camtuh..
kompem munga2 ati...
Nyway, EP besday kak...

Friday, August 28, 2009 2:24:00 PM

epi beseday weh... xtahan tul perkataan NICE husband... eiii geli tul... sendiri tulis lak tu... wakakkakakakka

Friday, August 28, 2009 2:51:00 PM

cantiknye jambangan bunga tu....aku dah pernah dapat 2 tahun yang lepas...hb aku anta kat opis gak....skarang ni entah bila dia nak buat surprise anta bunga lg kat opis....uhuhu....

Friday, August 28, 2009 3:17:00 PM

ala..aku tak dpt lg cmni.da byk kali aku cite kat laki aku bestnye org dpt sejambak bunga.tak phm2 gamaknye..bilela aku nak dpt agknye ye..

Friday, August 28, 2009 3:32:00 PM

sis,, manyak seronok ooo dpt munge dr hubby... jeleh ahhh.. :)

Friday, August 28, 2009 3:48:00 PM

wah...so romantik....
jelesnye..bile la hubby kite nak bg bunge ni...hehehe...

Friday, August 28, 2009 3:55:00 PM

waaa cantikkk... tahniah wei romantik ala jentik2.. hehe

Friday, August 28, 2009 5:27:00 PM

ros tu masak pe malam ni?hehehhehhehe


sampai kering ke nak simpan ros tu?

ko tu, macam aku tatau!!!kering la ros tu dalam kotak nanti

Friday, August 28, 2009 10:19:00 PM

amboi2 romantik betul cik haris kita..

Sunday, August 30, 2009 10:37:00 PM

mek ni dari dulu mmg sentiasa dpt suprise dr kekasih hatinye...bikin wa jeles manyak ar..uhuhuhu

umilia...aku pun sama mcm hang..puas dok cite..buat tak reti je...ada sekali ayat tu 'bukan boleh makan bunga tu...baik bagi coklat..syg leh makan' chait...hampeh je aku membebel dan bercerita pasal bini org dpt munge2...

Tuesday, September 01, 2009 8:47:00 AM

wah romantik nye bagi bunge...

Tuesday, September 01, 2009 8:54:00 AM

behnyer dpt munger...ros gituu..
romantik gk en somi ko ek..yela,time cintan cintun dlu leh bg kejutan2,time kawin kenalah menten cenggitu gk..kan?...bru le romantik selamanya.....

Tuesday, September 01, 2009 10:11:00 AM

Salam mot..

Hepi sebeday...beshnya dpt bungeeee...kita pon slalu gak ngigau nk dpt bunga hubby antar kat opiss...bila la jd kenyataan ntah...huhuhu

Tuesday, September 01, 2009 10:18:00 AM

happy birthday mot..
nak bunga gak..

Tuesday, September 01, 2009 10:58:00 AM

mekasih sume...tu mungkin en somi baru terpikir kut...walhal bukannya baru pn isteri dia minta menda gini...ada jek alasan dia...bunga tak leh makan la, itu la, ini la...hahaha...sabar jela...

Tuesday, September 01, 2009 2:28:00 PM

lagik2 izan yang dapat hadiah..uwaaa..jeles aku..takper..besday aku tahun ni aku berpantang di rumah, nanti aku naik keje..takder kejutan siap korang...uhukss..anyway, hepi belated besday to izan..smoga bertambah rezeki n dikurniakan cahaya mata yang soleh n solehah...amin..

Wednesday, September 02, 2009 9:13:00 AM

happy bday to u....!
bestnye dapat munga...

Post a Comment