Friday, August 7, 2009

Semalam Saya Ke Cosway

sebabnya nak semata dua mata nak beli menda alah di bawah...Bathroom Cleaner...aku suka pakai pencuci ni sebab segala mala kotoran leh ilang la...makanya aku telah grab 3 sekali beserta percuma 1...wat stok kan...senang...takdelah susah payah nak p sana lagi...g pun aku bukan ahli cosway pun...ni pun beli guna kad member opis aku ni ha...

Buy 3 free 1...hambik ko...hahaha...

sebenarnya hajatnya nak beli bathroom cleaner tu jek, alih² banyak plak menda lain yang aku amik jugak...barang² tersebut adalah seperti dibawah...3 set tupperware, toilet blu, adhesive plug holder, multi purpose hook, slide me plastic bag rod, wonderful can opener...

yang pasti alah membeli menang memakai...hehehe...teruk tul...

2 comments

Friday, August 07, 2009 1:17:00 PM

bagus yek bathroom cleaner tuh?? hurmm... cam nak try jugek r.. aku dlu ahli cosway tp dlu2 r..hehe eh dh expired pun.

Saturday, August 08, 2009 8:29:00 PM

zan,aku suka kidwash cosway..mmg gna utk bsuh bj2 dak danish..sgt wangi n sgt bersih..bj2 putih jd bersih sgt..ko tryla

Post a Comment