Tuesday, August 18, 2009

Sharing Is Caring Kan???


hurmm...camner nak citer ek...ginilah, seperti yang kita tau, dunia blogger skang ni, dah tiada hadnya kan...kalu nak citer sal blog ni bagai, rasanya berjuta2 or maybe berbilion2 blog yang ujud kan...tapi aku bukan nak citer sal blog2 meke2 itu, tapi aku nak kongsi link2 blog dengan meke2 yang sudi berkunjung ke blog aku ni...tak kesah la bagi meke yang hanya jadi silent reader or apa2 jelah...

sebabnya kan, kat side follower aku tu, ada gak meke2 yang aku tak kenal...so kat sini kan, apa salahnya yang jadi follower aku tu kan, sudilah kiranya tinggalkan link2 blog anda di sini...ada masa dan ketika, leh ar saya p jenguk2...sesambil tu leh ar kita tambahkan kenalan kan...barulah adil...bukan per, anda jadi follower saya, tapi tak fair la kan, kalu saya tak p jenguk blog anda plak...

so, sudikanlah bagi yang sudi berkunjung tinggalkan url or link blog anda disini...mekasih atas jasa baik anda...thanks for sudi berkunjung ke blog saya yang tak seberapa ini...daaaaa....

10 comments

Monday, August 17, 2009 9:20:00 AM

Izan..ko kan pernah dtg umah mak akak. pakai spek itam p jejalan kat banda ilir ngan si ecah, anum ngan sape tah lg sorang.. ehehe..Tak tau ko ingt ke tak akak lg.. tak kesah la. yg pentingg.. I Followwwww.. :D

Monday, August 17, 2009 9:24:00 AM

wah kaklong...persal lak tak ingat...ngada2 sungguh...huhu...pepun mekasih la...silent reader ek selama ni...saya save ek akak nyer link kat blog satu lagi...blog ni dah makin semak...hahaha...

Monday, August 17, 2009 9:43:00 AM

bape byk blog ko ada nih?eheh (ayat dengki). abih, akak nak add link blog yg ni ke yg mana?

Monday, August 17, 2009 9:46:00 AM

kaklong...add yang ni jek...yang satu lagi blog list kengkawan jelah...try klik kat sebelah kanan gambar baju nama hanan ngan hadif tu...akan kuar blog satu lagi...hehehe...

Monday, August 17, 2009 10:16:00 AM

ni link blog sy... http://my1sybb.blogspot.com... rajin2 la jln ek.. macih

Monday, August 17, 2009 11:36:00 AM

saya tiada blog....bleh ke folo yu

Monday, August 17, 2009 12:57:00 PM

ni blog saya http://nurzulaila.blogspot.com sudi2 kan la jengah ye...

Tuesday, August 18, 2009 3:14:00 PM

hai iz-ann...
saya pun izan jugak...baru je jengah blog u hari ni...terus je nak join contest "jom pakai shawl". bole kan?

http://diariummi.blogspot.com

Tuesday, August 18, 2009 3:28:00 PM

hai izan...join la...tinggalkan link kat entry sana...mekasih...saya add blog awak ek...

Tuesday, August 18, 2009 5:15:00 PM

HI IZAN...AKU SENTIASA MENJADI POLOWERS BLOG HG NIH TAU..

Post a Comment