Monday, September 14, 2009

Aku Bukan Pemblogger Yang Tegar Lagi

hurmmm...tak reti nak citer apa, tak tahu nak update apa...tak berdaya nak luah segala, pendek yang kata, takde apa yang nak diceritakan, takde menda beh yang nak ditayang, takde segala nak dikongsi...panjang lak yang kata, maknanya AKU BUKAN PEMBLOGGER YANG TEGAR lagi...hahaha...

sebenarnya ada ar dua tiga perkara yang aku nak kongsi yang pengunjung blog ni, tapi dek kerana mud raya yang semakin menular, pastu dek kerana kebizian aku yang melanda, bz mengemas opis yang bersepah ranah, bz berkebun di fesbuk dan bz dengan keje2 yang bukan keje aku, makanya aku jadi ilang mud nak update, p blog walking apatah lagi...ishh..ishh...nengoklah bila semangat aku kembali pulih nanti, adalah citer yang akan aku postkan, kalu takde, makanya takde citer menarik la nak dikongsi kan...hehehe...

klah, aku nak p jenguk kebun ni...daaaaaaaa....SELAMAT BERHARI RAYA...

5 comments

Monday, September 14, 2009 10:14:00 PM

zan, buat la tag yagn akak bagi tu.. nanti pas kat kawan2 kita yang lain .. dorang tunggu kau pass kat dorang tu

Tuesday, September 15, 2009 8:51:00 AM

hehe..pas raya ni sure jadi blogger tegar balik update g open house kengkawan.heheh

Tuesday, September 15, 2009 8:56:00 AM

kire ko dh jd pekebun tegar la yek??

Tuesday, September 15, 2009 12:14:00 PM

uwaaa...taK bEsh ar cAm gini.. takDe smGat sifU da takdE.. hehe
cOme bAck ar kaK Zan.. kan raJin.. huhuhu ( wE suPpOrt U ) kan kak ina??hehe

Tuesday, September 15, 2009 12:26:00 PM

kak mi-uikss...ada tag ker...jap2.. saya p nengok tag apakah itu...

nana-uikss...lepas raya pun tak sure lagi ar nana...semangat cam ilang dah ni...uhukss...

ayang-ya betul...tidak syak lagi...raya raya jugak, kebun tetap kena jenguk..

naz-aler naz...ko la plak amik title pemblogger tegar tu...hehehe

Post a Comment