Thursday, September 3, 2009

Alahai Kakak

ekseli beberapa jam yang lepas, aku baru naik dari taska...sebab tadi dapat kol dari penyelia yang mengatakan si kakak jatuh dan benjol di kepala...hurmm...masa memula dia tepon bitau anak puan jatuh...aku rasa cam nak gugur jantung ni...aku ingatkan anak yang kecik...rupanya si kakak...alahai kakak..tulah...tak dengar cakap cekgu...p lari sana sini, nengok kan dah jatuh...beso tul telur kat dahi kakak tu...

see...beso weii...tapi dah makin surut sebab aku tuam ngan tuala panas


bila dah reda sikit, aku terus naik opis...maaflah nak..ibu kena selesaikan keje tadi...ni baru leh hapdet tentang ni...sian kat dia tau...nangis jek...bila dah pujuk² barulah ok...si penyelia ada offer nak anto ke klinik...hurmmm malas la aku...bukan pe...si kakak ni kalu p ngan orang lain, sure raung² kang...pastu mesti p klinik gomen...wahh...jaman bila nak tunggu tuk dapat rawatan kan...tak pelah...balik keje kang la aku p klinik private...sabar ye sayang...

dan tadi si penyelia meseh aku...dan bitau anak aku dah tido...tak pelah...mungkin dia penat sangat kut...tu yang lalok sampai jatuh...maklumlah bangun sahur sesama...huhuhu...lebiu dear...

16 comments

Thursday, September 03, 2009 11:28:00 AM

ya allah kakak.....besonya benjol..awat la pi lari2..kan dah jatuh..huhuhuhu

Thursday, September 03, 2009 11:38:00 AM

besornye...semakin nakal ye...anak mama ni

Thursday, September 03, 2009 11:38:00 AM

beso sangat gaya bengkak tu wei...tuam lagi balik ni karang..senak kepala dia tu..kalu kita terantuk sikit pun dah senak, ini kan hok besar gabok bengkak camtu..

Thursday, September 03, 2009 11:44:00 AM

alahai... besarnye benjol kat kpale tu.. aktif sgt tu.. huhuhu..

Thursday, September 03, 2009 12:05:00 PM

huhu siannye dia.. besau tu benjol dia.. sure x senang hati mot keje arini kan?

Thursday, September 03, 2009 12:12:00 PM

aduhai..anaak aku...bincut besaq plak tu...ibu hang kena demah lg ngan kain..tiup kt kain tu ngan mulut...bt byk kali..sampi surut...

Thursday, September 03, 2009 12:17:00 PM

haris,
abeh, ibu dia je kena demah?? apak dia wat ape??

Thursday, September 03, 2009 12:21:00 PM

cian kakak..besaq benjol dia ek...nsib xdrah2...bdk nk mbesar cenggitu la...

Thursday, September 03, 2009 12:21:00 PM

asha-tulah tu...beso kan...

cikgeli-hurmm, kalu kita pun sure tingtong weii...ni pun dia nangis sampai tertido...kejap lagi aku p turun tuam balik...

suzie-tak tau la aktif sangat ke idak...tapi kawan2 ramai kan...nak wat camner..

shifa-mang tak senang hati ni...tapi keje melambak...kalu bos takde sure mot balik dah ni...skang jugak2 la...huhuhu

abhi-yolah...jap lagi ibu tuam lagi...

Thursday, September 03, 2009 12:58:00 PM

g arr klinik cpat2.. klau anak ko tak muntah ok lagi.. klau muntah baik cpat...

Thursday, September 03, 2009 1:16:00 PM

cian kat hanan...biasalah budak2..tak sakit tak sah la...besaq gak benjoi tuh..

Thursday, September 03, 2009 1:47:00 PM

kak geli.,,blik aku wat la..la ni ibu dia dkt..tuam la dulu..

Thursday, September 03, 2009 2:44:00 PM

lorr...sian kakak..besau lak tu benjolnya...

Thursday, September 03, 2009 3:50:00 PM

sian kakak..teraccident ye...balik kang tuam dgn ice..cepat surutnye nanti :-)

Friday, September 04, 2009 8:23:00 AM

la..
cian nyee die..
besar tul benjol die tu...
terigt time kecik2..
jtuh kat lntai yg tgh di mop..
mcm bila golf je benjol nye..
hehe

Friday, September 04, 2009 8:57:00 AM

nak susutkan benjol di dahi, petua dari mama aku - selawat n gosok guna rambut.

Post a Comment