Wednesday, September 9, 2009

Buatmu Ibu


Aeman - Buatmu Ibu.mp3 klik sini tuk mendonload lagu tersebut...

giler sedih bila dengar lagu kat atas ni...menitis air mata aku ni...syahdu jek suara budak ni...serta merta aku teringatkan wajah tua mak aku...sedar atau tidak, dah semakin dimamah usia mak aku tu...garis2 kedut dah menghiasi muka mak aku...damn...aku mang sedih...maknanya kita pun semakin dewasa kan...skang selain famili dan adik badik yang lain, aku hanya ada mak...hanya mak aku tuk aku dan suami menumpang kasih...aku kira bertuah sebab masih ada mak kalu nak dibandingkan dengan en somi yang yatim piatu...aku tau, di wajah tenang somi aku tu, ekseli dia pun rindukan arwah mak dia...terutama sekali time2 pose gini...surelah dia teringin nak makan masakan mak kan...cam tu gak aku..tu yang aku balik gak berbuka ngan mak...even mak aku dah jarang masak, tapi at least dapat gak berbuka ngan mak...

for my lovely mom...i lebiu so much...semoga mak bahagia di dunia dan di akhirat nanti...insyaAllah...

8 comments

Wednesday, September 09, 2009 10:21:00 AM

ala comei nye kasut pink tu.baju raya blom bli lagi.baju kurung damia still dlm proses jahit makcik dia wat kan.baju ktorg laki bini lom cari lg.2 ari nk raya br bli.hehe

Wednesday, September 09, 2009 10:27:00 AM

uikss...nana ni salah ruangan komeng ker...hehehe

Wednesday, September 09, 2009 11:05:00 AM

waaa sedihnya lagu tu.. sob sobb tak sabar nk balik!!

Wednesday, September 09, 2009 11:16:00 AM

murni-awak dok perantauan lagi ar sedih...saya dah nitis airmata dengo sore budak tu...berkali2 dengar ni...

Wednesday, September 09, 2009 11:30:00 AM

samaler izan, kita hanya ada MAK jer...sedih2...

Wednesday, September 09, 2009 11:36:00 AM

ijan-buat aku bergenang air mata jek...tetambah nak raya ni...hurmmm

Wednesday, September 09, 2009 1:50:00 PM

hrmmmm..uhukss..nk ngais meraung pun ada..tumpg kasih mak mertua jelah...kalu ada arwah mak mesti posa2cm ni dia wat roti telor buatan sendir..tebar atas talam aka dulang jek...sedihnya..harap sempat la ziarah kubur mak ayah nati..

Friday, September 11, 2009 9:59:00 PM

huhu..kak...tumpaaang sedih jugak...teringat kat mak........

Post a Comment