Thursday, September 10, 2009

Ini Bukan Duit Aku

hurmm...aku pasti seme kakitangan sokongan bersyukur kerana walaupun tak banyak bantuan yang dapat, tapi sekurangnya ada dari takde kan...oklah tu...lepas isi minyak kete ngan tol nak balik raya ni pun dah cukup syukur kan...hehehe...tapi sure kakitangan pro tak pueh hati...kalu bleh, derang pun nak gak bantuan ni kan...tul dak...

tapi kan, kalu ni lah duit aku...wahh...dan² gak aku suping secara berhemah kat sogo or jusco...tapi malangnya duit dibawah ni bukan milik aku...uhuksss...

tapi duit ni milik seme staff kat SOP ni yang buat pertukaran duit raya untuk tahun ni...dan kebetulannya tahun ni aku lak ditugaskan mengumpul kesemua duit derang tuk ditukar...dan jumlah yang terkumpul adalah RM12,700 tu...giler kan...tak berani aku pegang duit orang banyak² gini...kalu duit sendiri lain ar citer kan...hahaha...sabar jelah...
giler banyak kan...berpinar mata aku ni...jelas ternampak tanda rm dah ni...hahaha...

Sekian la citer hari ni...mud raya semakin melanda diri ini...lalala...

14 comments

Thursday, September 10, 2009 11:40:00 AM

sib baik duit kitaorang2 kan kalau duit kak zan la banyak cam gitu dah tentu g supping kat sogo dah nie..kan2..

Thursday, September 10, 2009 11:45:00 AM

kalo duit izan..skrg aku pg putrajaya..bodek dia...tak pun bagi no akaun meiben kat dia...leh dia transfer sedikit sebyk..uhuhuhuhu....

tahun ni kami takde bajet duit raya..ahahahhaha..ok tak?

Thursday, September 10, 2009 12:06:00 PM

suzie hari2 pegang duit ribu-riban.. dah name pon dok kaunter bayaran.. hari2 bau duit je.. huhuhu..

Thursday, September 10, 2009 12:21:00 PM

behnyer kalau duit kita kan.. iskkkkk.. beh.. beh.. mgkin aku blanje makan reramai.. pastu ajak soping. pastu simpan. hehehe.. eh.. enbeg cam nojah tidak dilupa.. hahahahhaahha

Thursday, September 10, 2009 1:08:00 PM

banyaknye duit dorang.. songlap jela mot.. bleh blanje kitorang.. hehehe..

Thursday, September 10, 2009 1:09:00 PM

fuh kalau la duit sendiri kan...skejapan je abis tu.heheh

Thursday, September 10, 2009 3:05:00 PM

sonotnye... lelebih tu uang kite sndiri.. harus berzakat lagi kt sogo yek?

Thursday, September 10, 2009 3:22:00 PM

adoih,klule ni btol2 duit ko izan,aku xsegan mintak 2-3 elai,ekekek

Thursday, September 10, 2009 3:32:00 PM

ena-tulah pasal...sib baik duit kamu orang...kalu idak tah la...sure dah ajak ko p menabur uang ni...hahaha...

asha-tulah, dah memang bukan duit aku wei...kalu duit aku, anak² korang sure dapat duit raya dah...

suzi-bak mai sini sikit...tak pun ko masukkan lam akaun akak yang naif ni ha...hahaha...

sya-wat per belanja makan, aku kasi separuh ar kat ko weii...

shifa-ishh...kamu ni...tak baik ajar ai wat kejaan bulan mulia ni tau...

nana-kalu duit sendiri, tak sempat nak snap cam gini...berdesup dah abis la...hahaha...

ayang-tau tak per...kalu duit sendiri, takdelah aku posting ari ni, sure aku kat sogo dah...

zetty-jangan kan 2-3 helai weii...ko lah berhelai2 pun aku kasik...tapi sayang itu bukan duit haku...lalala...

Thursday, September 10, 2009 6:07:00 PM

eh tukar duit katne byk2 sekaligus tuhh??

Thursday, September 10, 2009 6:35:00 PM

kak da...tukar kat bank la kak...takkan tukar kat saya plak...hahaha...

Friday, September 11, 2009 6:41:00 AM

bestnya zan, kau pegang duit bebanyak, kalau akak ketar lutut, tu kalau hilang sekeping, mau meraung nak kena ganti..

jaga baik2 tau, bawak eskot nak pi tukar kat bank ..

Friday, September 11, 2009 2:38:00 PM

wow...makcik kayoooooo...kayo pegang duit orang...hehehehe siap thums up tuuuuuuuu

Monday, September 14, 2009 10:26:00 AM

peh...memang berpinar mata.....bila lah agaknye nak miliki duit cam tu kat tangan...

Post a Comment