Tuesday, September 8, 2009

Irfan Dan Walkernya

ri jumaat lepas aku ke Sogo Sale kan...so ni salah satu hasil rembatan aku pada hari tersebut...ekseli bukannya aku takde walker kakak tuk dinaiki oleh irfan...tapi sajelah beli lagi satu sebab yang lama tu nak anto balik kampung...so bebila balik sana takdelah bosan sangat si irfan ni nanti kan...walker ni cap Sweet Cherry...dan kebetulan ada sale...regenya RM64.90...tu yang aku beli jugak² tu...

nengok tu, menyengih jek bila dapat dok lam walker baru dia...

gambar gelap ar plak...kurang lighting ni...hahaha...
eh, si kakak pun apa lagi, nak nyibuk gak ngan walker dia...beselah, kakak mana leh kalah pada adik...
dan hasilnya...ni dia dua beradik dengan walker memasing...tapi kak, walker kakak tu ibu nak anto umah ma tau...kakak dah besar, tak sajak la kai walker lagi...huhuhu...
Sekian...

12 comments

Tuesday, September 08, 2009 10:27:00 AM

alah geramnye budak semangat hasil susu cap gantung ni....ehehhe

Tuesday, September 08, 2009 10:28:00 AM

walker dah irfan sama la cam aikal ada streng..heehee

Tuesday, September 08, 2009 10:29:00 AM

wahh bersemangat benor irfan ngan walker baru die tue...

Tuesday, September 08, 2009 10:36:00 AM

nana-hehehe...susu yang leh diisap dimana2 sahaja tanpa ada batasan...lalala...

na-tulah, senang sikit dia belajar bawa kete...

ijan-memang semangat weii...suka benor dok lam tu..

Tuesday, September 08, 2009 10:50:00 AM

ok la tu zan, at least warna dia sajak dengan irfan, kang pakai kakak punya, nanti orang ingat irfan gegirl la pulak..

memang berbaloi beli time sale.. nak2 kat sogo.. memang jimat ler

Tuesday, September 08, 2009 11:08:00 AM

cam same besar dak irfan ngan kakak..hehe

Tuesday, September 08, 2009 11:55:00 AM

wah lawo walker baru yek.. senang xyah usung kulu kilir. hehe

Tuesday, September 08, 2009 12:20:00 PM

salam kenal. anak kite beh kurang baya ler. yg si kakaknya pun sama. suke ler, leh geng. saye amek link bley..

Tuesday, September 08, 2009 12:38:00 PM

murni-salam kenal jugak...sonok ke dok perantauan???

Tuesday, September 08, 2009 1:15:00 PM

yey yey adik irfan dpt walker baru..hehe..wey izan..irfan nih kalau ada depan aku mau kena tokak2 nih bulat sungguh pipi dier..hehe

Tuesday, September 08, 2009 1:23:00 PM

hahaha..kakak pun nak masuk walker...nasib baik la bleh masuk cuma kaki je terlebih2...

irfan..aqil dah ikut cam kamoo..berketul2 bdn...ye la kan...khasiat dan protein yg dpt dr SUSU CAP GANTUNG..tak gitu zan??? hahahahaha

Tuesday, September 08, 2009 1:40:00 PM

cutenyer irfan ngan walker nyer ;)

Post a Comment