Thursday, September 17, 2009

Kek Lapis Sarawak


alhamdulillah...pepagi tadi ada sorang pegawai ni bagi aku satu tupperware yang berisi kek lapis dari sarawak...syukur sesangat...tahun lepas aku dah dapat satu tupperware gak...malah tupperware yang sama, cuma kaler yang berlainan jek...dari syarikat yang sama...lalala...tak yah ler aku sesusah beli kek lapis ni...sib baik ada orang sudi kasi free...maka bertambah meriah la raya tahun ni ek...hahaha...

ni rupa kek lapis tersebut...ada 4 ketul kesemuanya...kalu seketul mau cecah rm65++ dah...ishhh mang tak mampu ar nak beli...hehehe...mekasih ye...tahun depan kasi lagi...lalala...
eh lupa nak bitau, aku balik malam esok ek...ingat nak balik malam ni jek lepas jam 12 sebab tol free kan???tapi memandangkan sok masih keje, tak pelah...takde rejeki kami nak merasa tol yang free itu...hehehe...SELAMAT HARI RAYA...

13 comments

Thursday, September 17, 2009 9:07:00 AM

uuuhhhuuuhhuu..nak cikit leh tak?..

Thursday, September 17, 2009 9:21:00 AM

eh mana leh...p minta kat awan tu...hahaha

Thursday, September 17, 2009 9:57:00 AM

aku pn merasa gk kek lapis swak ni thn ni..tu pun sbb bbster dak danish tu org swak..merasalah....

wei,aku pn blik esok,tp myb awl dri ko sbb aku dh stat cuti esok..myb aku jg akn ke jengka,cm xtau la rya keberapa?...

SELAMAT HARI RAYA untuk ko sekeluarga ek..maaf zhir btin..

Thursday, September 17, 2009 10:10:00 AM

wah bertuah badan....sedap2 tgk kek lapis tu....pakkal jer umah ko jauh...kalau tak nak gak beraya kat umah ko....anyway aku nak ucapkan 'SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN' tuk ko sekeluarga....

Thursday, September 17, 2009 10:27:00 AM

ai like kek sarawak...tp kalau nak beli mahal la...

kak...selamat hari raya...maaf zahir batin

Thursday, September 17, 2009 10:29:00 AM

uwaaaa.. peberet tuuuu.. pos sini sket... aku kalau nak makan.. beli laa.. tak pun bila ada kat mana mana.. pulun habis habisan.. sian kan?? kan?? hehehe

Thursday, September 17, 2009 11:10:00 AM

satu ari nanti aku jua akan buat kek spt ini, itu tekad ku.. chewah... adik aku blk swak 22/09 ni... ayah aku plak br blk dr sane lastweek... ade bwk blk ke x ek?? aku pn peberet kek ini... behnye...

fakta menarik : im half sarawakian

Thursday, September 17, 2009 11:28:00 AM

nojah.. kim bole?? pos kan kat aku
hehehe

Thursday, September 17, 2009 12:19:00 PM

yum yum sedapnya..aku pun sgt gemar kek lapis sarwak..sedapnya..

Thursday, September 17, 2009 12:46:00 PM

wahh suda la dpt kek batik yg super sedap.. super mahal pulak tuh paling xtahan super banyak!! siap dpt tapawe sekali.. saban tahun dapat lagik.

sungguh nk transper sana semata nk pat kek sarawak la bole??

Friday, September 18, 2009 9:51:00 AM

ish kat mana bli sktol rm64 tu?membe juai RM40 je seketol

Friday, September 18, 2009 3:06:00 PM

salam,

salam aidilfitri, saya pun dapat, adik saya bawa balik dr bintulu, tapi kat kch dan bintulu, dorg jual murah sikit dalam RM12 satu...

Tuesday, September 07, 2010 2:51:00 PM

hrm hajat dan impian tertunai kan.. tahun 2010 dapat lagi.. insyaAllah tahun 2011 pon akan dapat jugak. kak izan, kita tukar tmpt keje nak? hehe

Post a Comment