Sunday, September 27, 2009

Masih Mood Raya Ni

aduyaiii...sok dah stat keje...ada kalanya rasa seronok sebab nak keje balik...tapi ada kalanya rasa malas...motip???ntahlah, aku pun tak tau...aku nengok kat fesbuk aku sana sini gambar profile memasing dah bertukar gambar berbaju raya...termasuk gak aku la...nengoklah sok lusa kalu kerajinan itu ada, adalah aku hapdet gambar sal ari raya yang telah berlalu...bagi aku raya tahun ni agak kurang meriah berbanding dengan tahun2 sebelumnya...tah la...aku pun tak tau sebabnya...dan gambar masa raya pun tak banyak...aku jadi malas dalam segala hal skang ni...gile tul...klah, malas dah ni...nenanti aku up la gambar raya kami sekeluarga ek...daaa...

3 comments

Sunday, September 27, 2009 10:36:00 PM

sama la kita ..mood keja utk esok mmg conform ada penyakit "M"
Selamat bekerja

Monday, September 28, 2009 8:42:00 AM

ni preknen ke apa ni....seme mende takde mood...selalunya org yg alahan preknen2 je alami penyakit mcm ni...eheheheh..aniwei tahniah..ekekeke

Monday, September 28, 2009 9:16:00 AM

hahaha...spekulasi betul...

Post a Comment