Wednesday, September 9, 2009

Mission Accomplish

alhamdulillah, persiapan raya tuk anak² semuanya dah lengkap...kalu tahun lepas, sorang anak jek kena uruskan segala mala kelengkapan raya kan...tapi tahun ni bertambah lagi sorang...so kenalah prepare dari awal...biarlah derang merasa kemeriahan hari raya tu...kita dah beso dan dah makin tua, so tak kesah sangat tak beraya kan...hahaha...semalam baju melayu dak irfan ngan baju kurung kakak dah siap...sangat suka bila dapat gayakan derang ngan baju memasing tu...tak sabar nak pakaikan time raya dan amik gambar sefamili...sure meriah u olss...hehehe...

ni antara kasut kakak dan adik...ni kasut surelah tuk kakak kan...aku beli kat jj IOI puchong...sangat suka p jj sana sebab dept kasut for toddler sangat beso lor...lebih kurang kat jj Taman Maluri itu...kelabu biji mata nak memilih sebab semenya cantik² dan regenya seme di bawah RM30 ok...aku ni ibu pembajet, koselah nak beli kasut brand memahal...pakainya kejap jek...dah tak muat leh simpan lam muzium kan...tunggu dah beso² sok ar baru pikir dua tiga kali balik harus ke tak beli kasut memahal tuk dua beradik ni...hahaha...dan ni tuk adik...ini kasut aku tak beli pung...tapi adiah dari kak mimi masa aku bersalinkan dak irfan tu...leh ar pakai kat irfan...aler, just tuk melaram saje ok...
dan ni tuk irfan gak...aku beli kat jj IOI puchong gak...cumel jek kasuti ni sebab sekali ngan stokin...sangat sukalah...sesuai di pakai ngan baju melayu dia tu...
dan ni stokin² dak irfan...beli kat Sogo time sale ritu...

hurmm...korang nak nengok ke irfan pra berhari raya.???nengok ar gambar ni...

*




























*



tu dia dak irfan bergaya ngan baju melayu dia...sangat aku suka ok...

eh, korang seme camner plak???

19 comments

Wednesday, September 09, 2009 10:22:00 AM

waaa encemnye dia~! ngorat muleh?

Wednesday, September 09, 2009 10:27:00 AM

alolololo..cumelnya dak irfan..ni xsbor nk pkaikan si danish ngn bju melayu gk ni....

Wednesday, September 09, 2009 10:37:00 AM

tomey..kai bju melayu ye? mana songkok n samping??

sangat suke kasut yg kale putih itewww..

Wednesday, September 09, 2009 11:04:00 AM

comelnya irfan, nanti suh ibu beli songkok tau. tak pun ketayap ok jugak

Wednesday, September 09, 2009 11:13:00 AM

a ah kan..kasut kat jj murah kan budak budak nyer..nak bawak gak si kakak tu tengok kasut..kasut je tak bli lagi..sume dah setel dah

Wednesday, September 09, 2009 11:19:00 AM

shifa-buleh aih...ngurat tuk saper ni???anak buah kat obersea tu ker...hahaha...

along-pakai la, sure cumel dak danish tu...

ayang-weii kasut tu mang cantik..tu yang aku beli jugak2 tu...

kak mi-hehehe...ketayap ada, mama asha kasi ritu

nora-tulah kan, kat jj mang murah, tapi tak seme jj shoe dept dia beso weii...

Wednesday, September 09, 2009 11:21:00 AM

comelnye irfan pakai baju melayu.. murahnya kasut2 kat sana. ni tak sabar nk balik shopping neh..

Wednesday, September 09, 2009 11:24:00 AM

murni-tahun ni beraya kat mesia ker???hehehehe...

Wednesday, September 09, 2009 11:27:00 AM

alaa cutenyer irfan...dah gaya cam haris jer... kasut pun cute jugak...memang IOI tue depart kanak2 besar....sangat syok kalau pegi..

Wednesday, September 09, 2009 2:43:00 PM

wah stokin tu sama ngan amin irfan punya la.. nnt leh gaya sesama..

Wednesday, September 09, 2009 2:44:00 PM

wah stokin tu sama ngan amin irfan punya la.. nnt leh gaya sesama..

Wednesday, September 09, 2009 2:47:00 PM

alahai comei sungguh si bujang ko berbaju melayu...kalau pakaikan songkok lagi cute nampak kan....

Wednesday, September 09, 2009 4:48:00 PM

uih... comey nye irfan...kaler ijau lagi tuh.... tak sabar nak pakaikan Irfan ila bj melayu tu jugak... (nak kite kan same name)

Wednesday, September 09, 2009 6:51:00 PM

salam ziarah..
Selamat berpuasa..
Selamat menghidupkan lailatulQadar..

Selamat menyambut Aidilfitri juga yang bakal menjelma tidak lama lagi..

makan rendang, ketupat, dodol dan lain2 tue.. ingat kat mar yang jauh di perantauan nie yer..

salam ukhuwwah.. ade mase, jomla singgah ke teratak UnguViolet yer..

Wednesday, September 09, 2009 11:53:00 PM

hensemmmm...tahun ni Iman tak bleh pakai baju melayu lgk..jeles arr..

Thursday, September 10, 2009 10:08:00 AM

budak debab kai baju melayu..cute

Thursday, September 10, 2009 2:18:00 PM

wei dlm tempoh seminggu - 2 minggu lagi nak raya ni, ko jgn la membesarkan nya dgn cepat sgt..nti pakai raya sendat lak..budak2 ni cepat membesor...ehehehehe....nampak pipi dia tu..sendat benor...bam bam

Thursday, September 10, 2009 3:21:00 PM

wah,almost done la preparation utk anak2, hehe sian Umar,kitorg blm bli lagi baju2 utk die,las menet punye parent kitorg nih,hehe

Friday, September 11, 2009 3:17:00 PM

comelnya irfan pakai baju melayu.. ada saiz ye? hehe :)

Post a Comment