Monday, September 7, 2009

Nilah Kesannya

ingat tak entry aku pasal kakak yang jatuh dan dahinya berbenjol...so nilah kesan khas ekoran dari peristiwa tersebut...sedih plak aku nengok...

korang nengok kat dahi dia tu...kekadang berdarah bila kena rambut dia...pastu perasan tak mata kiri ada sedikit bengkak...dan tengah2 batang idung dia pun lebam...

ni dia aku close up sikit...
kakak ooo kakak...janganlah lari² lagi...nanti jatuh...dah la nak raya ni...tak cun ar anak ibu nanti...uhuks..

5 comments

Monday, September 07, 2009 11:33:00 AM

lorrr...siannya kakak..sampai cam tu sekali kesannya kak zan?..

Monday, September 07, 2009 11:39:00 AM

iyer na...tulah kesannya...sian dia...sampai sepet2 mata dia tau...

Tuesday, September 08, 2009 12:45:00 AM

mak aih...teruknye mot.. dah pi klinik lum ni...???? hish...

Tuesday, September 08, 2009 9:27:00 AM

kak put3...tulah pasal...sian kan...doc kata takde pepe...gi pun dia aktif cam biasa...

Wednesday, September 09, 2009 11:58:00 PM

dia ada muntah2 tak?? klau ada better pi spital sebab budak2 ni bahaya klau jatuh tang kepala..

Post a Comment