Tuesday, October 13, 2009

Dulu Kakak, Skang Adik Plak

layan jelah gambar...malas nak citer citer...hahaha...
maaflah gambar kurang berkualiti, sebab aku snap kali kedua by phone jek...


ni aku snap guna phone gambar lam album...nampak kan jari aku tu...hehehe...
Sekian la...

8 comments

Tuesday, October 13, 2009 11:00:00 AM

zan, gmbar ni ambik kat kedai ekk? kedai camne yg ada gambar cambi ekk.. tu costume dia kena pakai or muka dia tp edit je? aku nak gakkkkk

Tuesday, October 13, 2009 12:00:00 PM

wawawa sonot dia yek kai bju lebah gitu..

Tuesday, October 13, 2009 12:06:00 PM

amie-ni amik kat booth yang ada wat cam kontest kat tesco semalam...kostum tu dia sediakan la...semalam aku amik pakej yang paling murah...8 keping gambar 4R + 1 kostum regenya RM68

ayang-fairla...dulu si kakak, skang si adik plak...

Tuesday, October 13, 2009 12:42:00 PM

adoila tersangat la comelnye!!

Tuesday, October 13, 2009 1:19:00 PM

heheh dak irfan dah jadi lebah. nampak makin tembam

Wednesday, October 14, 2009 12:15:00 PM

comellah lebah nih..geram!

Thursday, October 15, 2009 11:47:00 AM

gerammmm...aku sama ini budak lebahhh..nakkk gigittttt jeee rasanya

Monday, October 19, 2009 3:53:00 PM

tomey nyerrrrrrrrr

Post a Comment