Wednesday, October 28, 2009

Ini Bukan Cobaan...Ini Betul Betul Ni....Lalalala...

Alhamdulillah...pertama sekali nak ucapkan terima kasih banyak2 pada pihak Anmum yang memberikan LCD tv jenama PHILIPS 32 inci seperti gambar dibawah secara percuma kepada kami...betul ye kengkawan...percuma...ini bukan cobaan...ini betul2 punya...nak tau kisah disebalik lcd tv ni???

gini citernya...tadi siang, encik hubby tepon aku, bitau ada berita baik...aku ingatkan dia kena loteri ke apa...yelah, tengah sesak kan...hahaha...pastu dia kata yang pihak Anmum ada kol dia mengatakan kami telah memenangi sebuah lcd tv...aku mulanya tak percaya la kan...yelah, saper yang nak beri tv secara percuma kan...lcd lagi tu...so tuk dapat kepastian lagi, kenalah tunggu barang bukti sampai kan...dan kisahnya, tadi petang lebih kurang jam 7 lebih tv yang dimaksudkan telah selamat sampai ke rumah kami dengan jayanya...syukur...

oh ya, lupa lak nak citer...ekseli yang membuatkan kami memenangi tv ni, mungkin tuah berpihak kepada kami...kisahnya bulan lepas rasanya, kami ada membeli stok susu anmum tuk si kakak kat Carrefour...pastu adalah promoter susu tersebut suh isi borang penebusan untuk memenangi lcd tv tersebut...so apa salahnya mencuba kan...manalah tau ada rezeki...dan yang behnya rezeki itu memang ada...sebab dah terbukti kan...sangatlah suka aku ni...gumbira sangat...yelah, kalu nak harapkan kami berdua mengeluarkan sejumlah wang tuk membeli tv tersebut, mungkin ianya hanya angan2 la kan...banyak menda lain yang memerlukan perhatian yang lebih...huhuhu...eh malas ar nak citer banyak...korang baca jelah citer bergambar di bawah...

ni surat penghargaan dari Anmum...

kotak lcd tv yang baru sangat2 sampai...tanpa segan terus aku snap...hahaha...tak penyabar betul... yelah, rasa cam mimpi ar plak...menda free tu...ishh...syukur sesangat...hurmm...betullah...memang penerimanya adalah nama encik suami ku itu...tiada keraguan lagi...
hehehe...model tecik aku nak gak bergambo ngan tb baru...
mana aci...kakak pun nak enteprem jugak...hehehe... nengok budak tecik ni...dok tahan mata takmo tido...nak tunggu si ibu dan abhi pasang itu tb baru...hahaha...
kakak tak sabar nak nengok tb baru ek...sabar...sabar....pis dulu ye....
memula kena ar alihkan tb yang lama...buh lam bilik.... ejas-ejas dulu apa yang patut... pastu sambungkan plug yang mana patut... tadaaa....ni lah tb yang bertuah itu...sebertuah our famili la...
ha...yang ni ada gambar plak...sebagai bukti ini tb...bukan skrin komputer yang gedabak...buleh gitu... sekian, sekali lagi nak ucapkan terima kasih bebanyak kepada pihak Anmum diatas kemenangan ini...tak sia2 selama 2 tahun ini kami menjadi pengguna tegar Anmum Essential sejak kelahiran kakak sampailah sekarang...Alhamdulillah...

28 comments

Wednesday, October 28, 2009 10:30:00 PM

perghhhhh
jelez..jelez...
rezki adek ngn kaka gaknyer~
huargh still jelez oke~!
tamat!~

Wednesday, October 28, 2009 10:33:00 PM

hahaha...jangan gitu dik...mana tau sok2 ko nyer rejeki plak...lalalala...

Wednesday, October 28, 2009 11:17:00 PM

walllllaaweehhhh...bestnyer.. free2 dpt tibi LCD..syiokkk2!!

Thursday, October 29, 2009 1:50:00 AM

Jelezzzz...jelezzz...jelezzz...

Thursday, October 29, 2009 8:24:00 AM

wah bestnya.. Alhamdulillah rezeki

Thursday, October 29, 2009 8:27:00 AM

spt reJEki turun dari langit ni...

inilah BALASAN kpd org yg SETIA pada yg SATu ..ko kan pengguna tegar ANMUM...dan tak penah aku dgr ko tuko susu walau apa jenis lain pun kan...so lehjadi duta ANMUM plak la lepas ni...ehheheh..eh bukan ko..si kakak ye...sbb dia yg guna..model anmum yg dlm tv tu belum tentu benar2 guna anmum kan...aniwei tahniah 15 x 20..so kira la jumlah tahniah aku bg....

Thursday, October 29, 2009 8:30:00 AM

mekasih sha...tulah tak sangka tul sebertuah tu...haah, aku memang tak pernah tukar susu...even pernah mengalami buang air besar keras la, macam2 la...tapi syukur, semenya bukan sebab susu dan itu yang buatkan aku bertahan...hehehe...aku cam tak percaya lagi weii...hehehe...

Thursday, October 29, 2009 8:33:00 AM

giler wei...syoknyer camnie...bila dutch lady nak wat camnie wei...aku pengguna tegar dutch lady..

Thursday, October 29, 2009 8:37:00 AM

ijan-tah ler...ce ko tanya pihak dutch lady tu...

Thursday, October 29, 2009 8:37:00 AM

dengki!!!
dengki!!

aku dengki!!!!

Thursday, October 29, 2009 8:41:00 AM

beh gilak lah!

Thursday, October 29, 2009 8:41:00 AM

congrats izan..amboi kan main terus pasang tibi lcd baru tuh..tv lama letak kat ner? tahniah sekali lgi.:)

Thursday, October 29, 2009 8:46:00 AM

syukur ... rezeki kakak dan adik..

Thursday, October 29, 2009 8:50:00 AM

geli-jangan dengki...tak baik tuhan marah...:p

shifa-memang best gilak weii...saper nak kasi free...tetambah orang tu baru pindah umah baru kan...hehehe...

pijot-macih...tb lama buh lam bilik, tuk kakak nengok cd dia...tapi skang ada 3 tb...1 akan dihantar ke kampung di penang...

kak mimie-tulaha, rezeki anak2...alhamdulillah...

Thursday, October 29, 2009 8:59:00 AM

sesungguhnya kan.. AKU JELES! rezeki dtg bergolek. tak sia2 ko rajin beli anmum.

Thursday, October 29, 2009 9:05:00 AM

aku nyer lcd,bli sdrik jer..klu pcuma cam ko kn best...

aku jg jeles mendengarnya..jelezzz

itulah rzki dak irfan n kakaknya..

Thursday, October 29, 2009 9:07:00 AM

ehh.. jeles nih.. aku punye banyak hanto borang penebusan tuh.. huhuhu jgn kata lcd.. susu anmun 650g pun tak tibe lg.. huhu

Thursday, October 29, 2009 9:16:00 AM

wah...dapat free...kalo beli maunyer RM2000 tu kak...dah rezeki namemnyer kan kak???

Thursday, October 29, 2009 9:23:00 AM

wah..bestnye..kite nak antar gak tp blm pos lg..hehe..tahun lps2 tu akak kite pernah dpt mesin basuh..huhu..

Thursday, October 29, 2009 9:28:00 AM

xnk komen tv... JELES!

eh perut en. haris tu jeles la... sgt clear bulatnye... kohkohkoh

Thursday, October 29, 2009 10:09:00 AM

tahniah weh!!rezki korg sefamili :) (dengan nada yg agak jeles,heheh)

Thursday, October 29, 2009 11:22:00 AM

tahniah beb..tak sia2 setia pd yg satu..hbs klu ank fully bf ni takde ke sape2 nak wat tebus hadiah cmtu..dpt keta sebijik ke..umh banglo ke..best gak kan..hahahaha..berangan lebih..

Thursday, October 29, 2009 11:59:00 AM

umilia - tu tebus kat bapaknyelah lia..ahahahaha

Thursday, October 29, 2009 12:34:00 PM

hahaha brtUah kak zan..brtUah
tahniah tahniah hehe

Thursday, October 29, 2009 2:53:00 PM

alhamdulillah.. tahniah.. rezeki anak2 tapi nampaknya mak apak yg lebih eksited.. eheheh.. lepas ni kalu isi borang, ko tak yah letak nama korang gik.. tlg buh nama kak long plak.. ahahahha

Friday, October 30, 2009 8:53:00 AM

waa.. besnyer... rejeki anak anak.. seronok nyer wei.. bagi aku satu tb ko yg tak nak guna lagi.. hehehe.. meadjohnson tak penah pun bagi aku tb ni.. jangan kata tb.. wayar tb pun tak penah dapat.. hehehehe...

Friday, October 30, 2009 11:48:00 AM

BEESSTTTT GILLLERRRRR....anak aku pun merupakan pengguna tegar anmum, apa pasat tak dpt..JJJEELLLEESSS....

Friday, October 30, 2009 4:22:00 PM

Rejeki sungguh yer mot..

Ini la namanya tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia kat cabutan bertuah...hahahaha ;p

Post a Comment