Tuesday, October 20, 2009

Irfan @ 7 Months Old

alhamdulillah, ari ni genap usia irfan 7 bulan...wah...diam tak diam dah 7 bulan pun dak irfan ni...syukur sesangat...perkembangan irfan pun semakin hari semakin aktif...ada jek menda dia nak buat...kalu naik walker plak, bapoknya laju...lasak...ritu dah jatuh tertonggeng naik walker...ni kisahnya si kakak buka sliding door luas sangat...mak pak tak pasan, irfan dengan laju meluru ke arah sliding door tersebut...alihnya tertonggenglah ia...alahaii...maklumlah anak bujang ni lasak sikit berbanding anak dara aku tu...apa apa la...

ni gambar semalam di taska...
kepala benjol sana sini...gigitan nyamuk dsb...
murahnya senyumanmu...
dan senyum lagi...
sekian...

3 comments

Tuesday, October 20, 2009 12:06:00 PM

geramnye tgk senyuman irfan tu..

Tuesday, October 20, 2009 12:25:00 PM

eeee...gerammmmnyaaa ngan dak irfan nie..jaga la kalau auntie jumpa..auntie gigittttt...pipi irfan...heeheehee

Tuesday, October 20, 2009 2:23:00 PM

gedengggg.sunguh dak irfan nih..aku jmpa nnti jenuh la aku gomoi..heheheh..wey izan moh la kita pi melwat batrisya..hg dh tau kan sapa batrisya..dier pun lebih kurang baya irfan la..7 bulan gitu..moh la yer..

Post a Comment