Friday, October 30, 2009

Rasa Cam Nak Tukar La

huhuhu...mak aih tajuk...tapi nak tukar pe ek...ekseli aku rasa cam nak tukar wajah blog aku ni...makin hari rasa makin suram jek...kalau dulu...aku cukup suka menukar wajah blog aku ni...ari ni gini...esok gitu, tulat tubing tak tau lagi...g pun skang aku rasa cam malas sangat nak update blog...kalu dulu bleh dikatakan hari2...maklumlah dulu aku kan pemblogger tegar...tapi skang kalu ada citer adalah aku update...kalu idak, mang takde update ar...aku malas ar asik citer menda yang sama jek kan...boring...kalu aku sendiri yang boring pe tah lagi yang sudi membacanya...so biar jelah tak berupdate...
eh kembali kepada citer asal...ok ker ek kalu aku tukar lagi wajah ini blog...bosan ni...suram jek...sebelum korang kata ye atau tidak, aku nak try tukar dulu la...lalala...

5 comments

Friday, October 30, 2009 11:29:00 AM

ermm... skrg dh jarang hadap blog pun bole bosan menghadap eh... ermm cam tu harus la ko nnt bosan tgk TB LCD tu kan.. lg pulak akan ko hadap tiap masa n ketika.. so sblm ko bosan hadap TB LCD tu pe kate ko hanto kat uma aku..lalalala

Friday, October 30, 2009 11:33:00 AM

uikss...pe kena mengena tv tu ngan blog...jauh benar perginya...lalala...

Friday, October 30, 2009 3:07:00 PM

tu namanya LCD masih dlm igauan.. huhu

Wednesday, November 04, 2009 8:27:00 AM

wajah blog ni ok. tetap ceria. akak suka sbb nampak tenang.

tahniah sbb rajin Iz-AnN tukar2 template blog. teruskan ushahamu itu.

Thursday, November 05, 2009 8:58:00 PM

wei tak kan tgk tibi sampai lupa nak apdet2....hek eleh.. aku rompak gak tibi tu kang....baik ko apdet...

Post a Comment