Wednesday, November 11, 2009

ماري بلاجر جاوي

الاهايا...تق تاو نق بوات انتي ڤاسا ڤا ده...اوق له...ڤ كات كيت ڤاكت راماي2 برلاجر بهاس جاوي اري ني...ده لاما كن تق ممباچ توليسن جاوي ڬيني...سو بارو تست سسام...ههاها...

9 comments

Wednesday, November 11, 2009 12:52:00 PM

alamakkkk... ai xpandai baca la... xde translet ke ni... hahah

Wednesday, November 11, 2009 1:52:00 PM

برجاي جوڬ اكو باچ اڤ يڠ كاو توليس...ههاهها

Wednesday, November 11, 2009 2:02:00 PM

aku pun berjaya juga baca apa yg ko tulis.. walaupun naik tersembul bijik mate.. konfirm pasni aku tak kose nak baca satu satu entry ko... aku tengok gambo ajelah.. itupun kalau ada gambo.. kalau takde gambo.. maknanya tak tau la perkembangan ko.. hahahahahah..

Wednesday, November 11, 2009 2:23:00 PM

camne buat tulisan jawi tuh...hehhe..best jugak kan dah lame xbaca

Wednesday, November 11, 2009 2:36:00 PM

'mari kita belajar jawi', ajak ustazah norizan..

ni bru mengaplikasi software baru la ni ek...

Wednesday, November 11, 2009 2:45:00 PM

noj-ko kena cuba belajar gak...hahaha...

mel-ekekeke...tahu pun...ko...tapi sib baik berjaya...

sya-hahaha...tak per2...ko tak paham aku translatekan...mudah ajork

mama auni-hehehe...

along-idak ler sampai pangkat ustazah long weii...tak layak sungguh...

Wednesday, November 11, 2009 4:03:00 PM

alahai tak tau nam buat entry pasal pa dah oklah pekata kita pakat ramai2 belajar bahasa jawai arini dah lama kan tak membaca tulisan jawi.so baru test sesama hahaha....

*mmg merangkak2 klw dah lama xbaca hehehe

Wednesday, November 11, 2009 4:36:00 PM

alhamdulillah aku bleh lagi baca jawi.. heheh.. dulu zaman skolah laju je baca.. laa ni merangkak2 gak...

Wednesday, November 11, 2009 11:00:00 PM

mari belajar jawi

alahai tak tahu nak buat entry (entry ni takde RO) pasal apa dah.... oklah... pe kata kita pakat ramai2 (bukan ber tu....be je) belajar bahasa jawi arini....dah lama kan tak membaca...tulisan jawi gini...so baru test (itu tasat namanye bukan test) sesama...ahahahaha (tu bukan ahaha tu, huruf patut kho alif kho alif kho alif, itu dibaca hehaha)


ekekekkekk ko caye tak aku baca...ehehahhahah ini translet dari cekgu syekolah agama tinggi tau..muahahahahaha...siap aku taip apa yg diperbetulkan...ok dok? ok la tu kan...(ko tau kan nama aku sendiri pun tak lepas, ini plak nak membaca..)

Post a Comment