Friday, November 20, 2009

Kerana Seposen...


mencik ar nojah ni...hanya kerana seposen jek dia tutup entry saper menang teka syiling dia tu...ishh...nanti takde orang tau ar yang aku salah sorang pemenangnya...hahaha...



p/s:noj, lenkali kira memolek...MALu weii...hahaha...gelak guling2 dah aku ni...:P

8 comments

Friday, November 20, 2009 3:57:00 PM

hahahahahaha aku ni bukan takat guling2... dh nk putus urat perut dh ni... siot betol... mmg lems sungguh rupenye aku dlm bidang mate ni.... huhuhuhu... bengom tul rase diri

Friday, November 20, 2009 3:57:00 PM

iskkkk.. ingatkan uis je kantoi.. math pun sama.. hahahahaha..

Friday, November 20, 2009 3:59:00 PM

noj dan echa-giler korang...buat aku bahak2 lam bilik sorang2 ni...terang2 tu...sok masuk (orang tu) aler budak yang math dia A1 tu, sure cakap gini...sib baik math aku A1...hahaha...
tulah, masa spm dulu takmo bajor leklok...ekekeke

Friday, November 20, 2009 4:13:00 PM

sib baik dia xsempat tgk td weh... kalau x teruk gak aku kena tepek ngan dia... hahahaha

Friday, November 20, 2009 4:37:00 PM

mmg aku smpt tepek dah A1 tu kat sane...pe kes wei

Monday, November 23, 2009 4:53:00 PM

pekebenda wey..boleh megampu tak..takpun aku tumpang gelak je la..aku tau kwan2 aku nih mmg pak lawak semulajadi..:P

Thursday, November 26, 2009 2:54:00 PM

:)

Salam AidilAdha yer..

Sunday, November 29, 2009 2:43:00 PM

Salam..

Hi, Izan
Pls send me email (blank email)
haryatie21@gmail.com

Tq.

Post a Comment