Friday, November 6, 2009

Terima Kasih Anmum

petang2 begini baru jap tadi aku ada terima 4 parcel dari skynet...amaun terbanyak yang pernah aku terima sekaligus takat ni...nak tau apa yang terdapat di dalamnya...sila skroll ke bawah...
tu dia...ada 7 kotak susu anmum perisa plain dan madu tuk si kakak...ni yang refil punya...650 gram setiap satu...jadilah...syukur sesangat...ni seme atas penebusan pencedok anmum yang aku anto dulu...
susu Anmum susu pilihan kakak dari dulu hingga kini...
dan surat penghargaan dari Anmum...en somi dapat 5...aku dapat 2...hahaha...amik nak ko...sekali kami somi isteri anto borang penebusan...lalalala...
TERIMA KASIH ANMUM....

16 comments

Friday, November 06, 2009 4:33:00 PM

mak ai..byknye dpt susu..ni bape sudu dah hantar ni? hehe

Friday, November 06, 2009 4:33:00 PM

huh x aci tul... dh bg tv bg susu plakkk... huwaaaa jeles jeles

Friday, November 06, 2009 4:36:00 PM

ya Allah zan,rzki anak ko murah btol...ni bper bln leh wat stok ni...

Friday, November 06, 2009 5:08:00 PM

jimat duit susu bulan ni kan.. boleh buat stok lagi untuk bulan depan ni. banyak giler.. rezeki2..

Friday, November 06, 2009 5:11:00 PM

uit manaci gini?? aku anto byk gak nih tp ko dpt tb dpt berkotak2 susu lagik nih.. bak kata 2 Abdul pun.. Ini Undang2 berat sebelah.. ihikss...

Friday, November 06, 2009 5:34:00 PM

Salam..

wahhh.. bestnyerrr..banyak lak tuuuww.. ank ay pun minum anmum tp st x rajin nak ngantor.. huhuhu.. ni kene tengok dpt mcm suntik semangat pas nie.. ehheee... Tahniah!!

Friday, November 06, 2009 5:57:00 PM

kaka ini mmg rezki ifan ngn kakak la~
tapi kn kaka kt ni bile nk declare adek badek?bole trnkn ilmu luck 2 siket :)

Saturday, November 07, 2009 12:36:00 AM

oit ini entry bikin amarah dah...ahahaha kasi jeles sungguh la...wei mende tu tutup bila....bleh ke aku bertuko susu plak lepas ni..buat koleksyen byk2 mcm ni...huhhh....

aku rasa ko ni main bomoh la...ekekekekeke ke ko sedara mare dgn tokey anmum tu....baik ko buat entry pengakuan kisah benar wei...ehehehe

Saturday, November 07, 2009 2:08:00 PM

Lama x menjenguk blog kawan². Kebzan melanda.

Wah..bikin gua jeles nie... huhu... nak gak la mcm nie.. heheh

Sunday, November 08, 2009 10:54:00 AM

huish tibi dpt susu bekotak2 dpt....rejeki anak2 betui nih..kalau byk sgt pos je kt kawan2 sorang sekotak hehehe..

Monday, November 09, 2009 9:38:00 AM

rezeki anak2 ko..hehehe,tv utk makbapak,susu utk anak2,hehehe,xsia2 setia dgn anmum

Monday, November 09, 2009 10:01:00 AM

wei, camne leh jadi cenggini...aku nak jugak mende2 free nie..

Monday, November 09, 2009 10:06:00 AM

alhamdulillah.. rezeki anak anak murah tul ar... jeles gini.. stok bulan depan kira dah cover dah tu.. ko antar scoop satu boot kete ke wei?? sampai dapat adiah banyak camni..

Monday, November 09, 2009 1:10:00 PM

wah banyak nye!

Monday, November 09, 2009 3:24:00 PM

nie la hasil PENGGUNA SETIA ANMUM..so BERBALOI2 kan..hehehhee

Sunday, November 15, 2009 11:39:00 AM

awat le aku tak terpk nak hantar kan..klau tak mesti dah jadi cam izan..dah le dpt tv 32' plak tu...dpt stock anmum lgk..meriah..meriah..kena kumpul lah mulai skrg..yg dolu2 tu dah buang le plak..

Post a Comment