Wednesday, December 23, 2009

Alhamdulillah...Nora Dah Bersalin

nengok kat blog echa, up entry sal ni...ekseli aku pun ada up entry gak, tapi tetiba dapat meseh dari mokcik tu suh jangan upkan dulu...huh...demi menjaga ati seorang kawan yang sedang keseronokan mendapat orang baru, aku turutkan aja...tapi dek kat blog dia dah publish, aku pun nak gak publish entry yang aku peram ni...tak kira ar...to nowa...tahniah...alya memang tul2 ikut ko...idung ikut ko..hehehe...rambut lebat sangat cumel...

ni aku baru dapat msg dari nora yang bertaip...

Alhamdulillah...Mummy nora telah selamat melahirkan baby perempuan seberat 2.7kg pada 17 Disember 2009 pukul 3.20pg di hospital putrajaya. Harap Mak Long

hehehe...alhamdulillah..selamat sudah...tahniah nora...tak nyabo lak aku rasa nak p nengok bb ko...hehehe

kesimpulannya kan...anak² DSS memang tak leh lari dari lahir ngan tarikh yang dekat² jek...sangat seronok...nak tau pe yang aku maksudkan???sila baca di bawah...


Tarikh Lahir

*Pijot =( 6 Mei )
Hanan Nur Insyirah (anak izan) =7 Mei 2007

*Muhammad Aqeef Haiqal (anak echa) =22 Ogos 2007
Amir (laki nora) =23 Ogos

*Tengku Darryn Eryna (anak nojah) =19 Ogos 2008
Nora= (20 Ogos)

*Midot =(16 Disember )
Anak Nora =(17 Disember 2009)

4 comments

Thursday, December 17, 2009 9:04:00 AM

alhamdulillah,slmt dh akhirnya ek...tahniah to nora n fmili..(zan,aku nompang blog ko jap ek)...

tq to ko jgak la..cpt sebarkn biter gumbira ini..

Thursday, December 17, 2009 9:06:00 AM

lor long...ko tak pat meseh dari nora ek...sian kat ko...hehehe...aku ngah tunggu nora mms gambar baby ni...

Thursday, December 24, 2009 1:36:00 AM

amboi celik bijik mata dia...nak tgk aunty2 ye....

yg berkenaan tarikh lahir tu...fakta minda ke fakta apa tu....eheheh

besday aku dgn anak pijot dekat apa wei..jugak anak lin...ko je lupa aku yg nan jauh ni

Friday, December 25, 2009 1:02:00 PM

takpe zan..bleh celebrate sesama..

Post a Comment