Wednesday, December 2, 2009

Bila Si Adik Dan Si Kakak Tidak Berbaju

alhamdulillah...makin hari makin membesar kedua anak aku ni..biarpun kakak cekeding cam gitu jugak...hahaha dan makin hari makin banyak lak karenah si kakak...kalu time aku nak mandikan si adik, dia pun sibuk gak nak mandi...giler bersilat aku nak siapkan meke berdua ni...camner aku nak siapkan dua² walau waktu yang sama kan...susah ar...so kenalah ikut turn..memula siapkan si adik...dan siap si adik letak lam walker, barulah si kakak plak...kekadang meke berdua ni mandi sesama tapi si adik siap dulu ar kan...tak tau ar bila si adik pandai jalan nanti...makin haru gak ar gamaknya...alahaii...anak...anak...

ni gambar meke berbogel tanpa baju...pampers still ada la kan...
puteri putera kesayangan aku...
adik kaber encem...hohoho...
cubaan si kakak menolak adik dia...ishh...kena selalu monitor la...
meke lagi...
dan si adik...jom mandi...
sekian gelagat dua beradik...

10 comments

Wednesday, December 02, 2009 2:58:00 PM

ya Allah debok nye...ada aku peruk erat2 hingga lemas budak ni kang...

Wednesday, December 02, 2009 3:12:00 PM

debok? hurrrmmm ape ape la zidah... byk nye gigi kakak... huhuh

Wednesday, December 02, 2009 3:25:00 PM

asha peruk ke peluk???ishhh

Wednesday, December 02, 2009 3:51:00 PM

zan,aku suka btol nengok bdn dak irfan ni..debab btol..tgok gbr no3 dia tu,agaknya menahan geli tgn kakak dok kt leher dia...ni lah penangan susu ibu fulltime ek...

Wednesday, December 02, 2009 4:07:00 PM

zan, mata diorg sepet sama je kan. anak2 ko cam anak2 aku gak.. kakak hana dh keding kalah dgn haziq.

Wednesday, December 02, 2009 4:07:00 PM

uikss long...anak ko apa kurangnya..mantopsss...geram nak picit2 gak...

Wednesday, December 02, 2009 4:08:00 PM

afne-kakak hana baper kilo???si kakak aku baru 11kg...camner tu???

Wednesday, December 02, 2009 5:35:00 PM

ala..tomei nye adik nk sama beso ngan kakak dah.

Thursday, December 03, 2009 9:39:00 AM

awat la irfan nih tembun ..bulat sgt ...sihat la izan..aku nih suka betui tgk budak bulat2 cam nih..rasa nak tokak2...kakak hanan maintain slim..takpe la..gi pun umo2 gitu mmg aktif..pia pun..baru 17kg je..tinggi 100cm..doc ckp..pia nih jenis tinggi..tp berat tk baper sgt..maklumlah izan wey..pia nih buas ya robbi..

Thursday, December 03, 2009 3:58:00 PM

beso adik dari kakak.. eheheh

Post a Comment