Tuesday, December 22, 2009

Dia Semakin Eksyen...

memang pun...makin lama makin eksyen dia ni skang...hehehe...meh layan gambar di bawah...percubaan dak irfan tuk berdiri tanpa bantuan di kala umur 8 bulan +++...hurmm...bagi aku perkembangan dak irfan ni sangat cepat berbanding kakaknya dulu...cuma di kala umur 9 bulan irfan baru ada sebatang gigi manakala kakaknya tumbuh gigi pada umur 6 bulan...beza???memang berbeza la anak pompuan ngan anak lelaki ni...hehehe

nengok tu...memula dia panjat itu kerusi...sebelah tangan masih di kerusi tersebut...
kendian dia berdiri begini...ibu sengaja jauhkan kerusi tadi jauh sikit dari dia...
mengepak tangan dak irfan tuk imbangkan badan...
hehehe...seee....hopefully tak lama lagi leh ar berjalan...so tak yah la ibu nak dukung² lagi kan...huhuhu...
Sekian...update tuk hari ni...sangat malas ok...

8 comments

Tuesday, December 22, 2009 4:28:00 PM

tak lame lg ank ko jln la tu..mcm skang ank aku 10 bln da jln..tp bile da jln pntla ko layan dia nak jln je..hehehe..

Tuesday, December 22, 2009 4:30:00 PM

wahh tahniah pasni xyah dukung2 dh... wei pasni bising la rumah diorg berdua bekejar2an... hahaha

Tuesday, December 22, 2009 4:38:00 PM

aku pn hrp sgt danish leh jln b4 dia setahun..dh xlrt aku nk dukung dia skang ni...

org kata klu lmbt tmbuh gg,cpt la leh bjln..si danish ni agk lmbt la kot sbb gg dh penuh 8btg di kala usianya mencecah 8bln...

Tuesday, December 22, 2009 5:09:00 PM

amboi irfan berdiri dng sasanya..tampan betui irfan nih..nk buat menantu tak leh..kak pia tua pd irfan heheh..wey aku rasa izan tak lama lagi irfan dh leh berjoging dan menari zapin dh ..heheh

Tuesday, December 22, 2009 5:26:00 PM

chaiyyoookkk... chaiyyoookkk.. cpt btl dev irfan bdk dobot mata sepet mcm kacuk cina ni.

Tuesday, December 22, 2009 5:40:00 PM

beza sikit kan anak boy n girl ni. yg si adik ni pun baru tumbuh gigi 2 batang tapi dah try lepas2 tangan gak.

Wednesday, December 23, 2009 9:35:00 AM

ok la cayok2 t coba2 berlari okkk.. gigi dah tumbuh yek?? tahniah.. ehehe.. cam nasrul gigi tumbuh umo setahun tu pun gigi nan atas tumbuh dulu sekali 2 batang.. skrg br ada 16btg umo dh 2 tahun..

Wednesday, December 23, 2009 10:06:00 AM

di usia 8 bulan ++ ni, dhia lum tumbuh gigi pun...tp kalo mkn cam org ade gigi...masih blajar berdiri...malam td sib baik tak jatuh terlentang, sempat or sambut dhia...aduhai anak...

Post a Comment