Wednesday, December 9, 2009

Dulu Lain...Skang Lain...Dahulu Kurus Sekarang Dah Lain???Huhuhu

bagi awok2 yang dah baca entry sebelumnya di bawah ni, sure tau aku citer sal saper...ohh...gobek punya gobek aku ada terjumpa 3+1 keping gambar dibawah ni...masa memula terjumpa gambar ni kan, sius ar weii...sungguh2 aku tak percaya yang salah sorang yang berada di dalam gambar di bawah adalah en somi terchenta ku itu...uikss...sangat kurus tul dia time tu...bak kata nojah cam pekerja kontrak jek...hahaha...ye ar weii...time aku kenal dan jatuh chenta dulu, takdelah dia sekurus ini...time tu badan dia baru nak berjinak2 naik cam haku ni...hohoho...tapi fair ar, masa memula dia terjerat ngan chenta aku pun, aku pun ala2 kurus gak...kan sha kan...kan...tapi itu dulu...tak pelah, kurus ke gemuk ke, berisi ker...sama jek, aku tetap sayang sama kamu...:P...chentaku 100% pd kamu...tapi bukan perutmu...hahaha...

ha, ce perhatikan gambar kat bawah ni...kalu korang bijak laksana...mana satu chenta hati aku tu???mdan yang ni plak...yang mana satu pilihan kalbu???

ha...yang ni plak yang mana satu...memula aku sendiri tak caya weii...cam lain benor...
dah alang2 tu, aku pun up gak ar gambar masa aku kurusssssssss sesangat...berat time ni dalam 46kg gitu...tapi time ni aku rasa aku dah gemuk dah...rupanya skang lagiiii berisi...hohoho...
ok ar, tu jelah citer malam ni...aku pun nak tido dah ni...online ni pun sekadar mengisi masa lapang di malam hari...lalalal...
psst...psstt...bang...mohon ampun dan maaf ye...abang plak jadi topik entry pada kali ni...buntu ar nak wat entry per...tak jadi tegar ada yang suh tegar semula...so kali ni sayang up pasai abang dulu...glamer abang ni...hahaha...

12 comments

Wednesday, December 09, 2009 11:41:00 PM

cantik dan hensem tu masa dulu2.

walau apapun, sekarang adalah yang terbaik... yang lalu adalah kenangan yang tidak dapat dilupakan.

Thursday, December 10, 2009 8:20:00 AM

wah!! giler slim
aku malu tgk gambo2 aku yg lama2 sangat kekeringan heheh

Thursday, December 10, 2009 8:24:00 AM

heheheh... aku dpt teka seme skali gambo tu.. kelako gile haris... masa kurus dulu itam je... skang dh gemuk putih sket... hahaha ya ampunn (sibuk mengata asben org, asben aku ape kurangnye hahah)

Thursday, December 10, 2009 8:50:00 AM

nangis woo kalau tengok gambar dolu2... sekarang ni memang susah nak dapat balik la kan badan macam kerengga tu. heheh

Thursday, December 10, 2009 10:45:00 AM

yer la aku hengat dulu hg 46kg gitu je kan..manakala aku n miza berat lebih kurang..50-51kg gitu la hahah skrang nih ka..tokleh dh nak dpt cenggitu..pergh tgk haris dulu2 rasa cam bukan haris je..betui ke tuh haris wey..ko salah kot nih izan.heheheh..(anbelibel:P

Thursday, December 10, 2009 12:34:00 PM

he3.. memang kelakar lau tgk gambar dolu2 kan.. sedih pun ader.. sbb susahnyer nak dpt balik berat cam dulu.. hu3..

Thursday, December 10, 2009 12:49:00 PM

eh mana komenan aku tadi

oh aku kata....lately cite ttg laki hang je...nanti aku terjatuh chenta plak sama hang punye laki...

dulu asyik cite pasal irfan, berderek2 ifran, dulu2 lagi pasal susu stok, dulu2 lagi pasal kakak, dulu2 lagi pasal aapa ek?
mesti ko kata..suka hati aku la kang, blog aku...eheheh jgn mare beb..nti tuo....tapi itu lah aku ni takut terjatuh chentaaa sama hang punya laki..aku tak leh tgk lelaki hensem2 ni...uhuhu

/me aku try nak pelbagaikan cite dlm blog, tapi org tersalah erti...ada ke kata aku nak buat blog lucah..mmg tak paham cite tul la meke2 ni..hancur hati...lenkali aku buat berkenaan gaji2 dan tazkiroh je hari2....
mcm ustajah la kan...

ok....kami rindu dgn gambo irfan la...dan kakak..leh cuci mata....bukan la gambo laki hang ni menyakitkan mata..spt aku ckp tadi..tertakut jatuh cinta...seme ko letak yg masa dia tgh hensem2...

Thursday, December 10, 2009 2:06:00 PM

asha-ko dah giler ke apa...hoh

Thursday, December 10, 2009 2:39:00 PM

baju ceongsam tu ada kat kg..aku bawakkan mau??

mau terai lagi sekali??

Thursday, December 10, 2009 2:45:00 PM

oh nora...kata² itu menikam jiwa dan raga (sambil tikam dada ngan piso ni...giler...)

Thursday, December 10, 2009 3:27:00 PM

huhuhu..ada jgk yg perasan wajah aku hensem dulu..kalu x hensem ..x lah si izang nak ngorat aku...dh tu time kusus lak..scandal wktu kusus...kalu lah jmpe skrg neh..tadop sper dh nk ngorat..aku ngorat pun lum tentu..dn yg pasti aku x di KL lah...PENANG jugk..mekasih yer puan izang krn sudi jatuh chenta ngn I yer...huhuhu

Thursday, December 10, 2009 6:03:00 PM

uhukksss...pelik beno si aris yg ensem tuh...kih2.takperlah zan..setiap yang tuhan bagi tu adalah yang terbaik untuk kita...

Post a Comment