Wednesday, December 23, 2009

Gambar Baby Irfan Pun Kat Blog...Hahaha

sajelah nak lawan status nora kat ym tu...mencikkk...setelah sekian lama baru nak publish alya si bawang putih tu...huh...masa kami datang melawat pun, siap larang kami amik gambar bb dia tau...huh...ngalahan erra fajira plak...hoh...so nak sedapkan ati sendiri, sebab tak pat publish gambar alya tu, aku publish gambar dak irfan pun jadi ar...aku suka gambar ni...hohoho...dulik ar kan, :p

pesanan buat nora
"hati2 tau...allignment dah lari sikit...sila be aware and carefully...hahaha...kang terbabas lak"

3 comments

Wednesday, December 23, 2009 1:05:00 PM

mot, lama x tinggalkan komen kat sini..
makin comey ar dak irfan nih! geyam2!!

Wednesday, December 23, 2009 2:40:00 PM

ya ka izan nogha tak bagi mik gambaq..pergh kalah si era fagila la kalau cenggitu..yg bestnya anak nogha nama lebih kurang anak era kan.alysya kt belakg tuh la..wey gambaq irfan yg 1st tuh nmpak sngt ketara air muka abhi dier..

Wednesday, December 23, 2009 3:02:00 PM

Ala tomey nyer dak Irfan nie.. ptih gebu nyer.. gewamm tengok.. :)

Post a Comment