Thursday, December 3, 2009

Iklan Jap

yeyeye..setelah sekian lamanya, aku bleh masuk blog orang tu dengan membuka speaker...tiada lagi kedengaran lagu² yang mengganggu gugat halwa telinga aku ni...hohoho...seronok ok...:P

eh...entry terbaru dibawah ni...daaa...

6 comments

Thursday, December 03, 2009 10:32:00 AM

aku tau sape walaupun aku xpenah bukak spiker ketika berblogging

Thursday, December 03, 2009 10:37:00 AM

hahaha...tau tak per...aku pun tak pernah bukak gak...segan nak bukak masuk blog orang yang ada lagu2 ni...aku kan bukan jenis hardcore punya orang...:P

Thursday, December 03, 2009 11:05:00 AM

aku kah itu? tapi rasanye dah sebulan aku buang itu lagu...ermmm maknanye bukan aku la tu kan...3 kali hua, (nak dgr lagu hua hua hua, sila la dail 019-xxxxxxxx ye...tq)

Thursday, December 03, 2009 11:10:00 AM

siapakah agaknya ye?

Thursday, December 03, 2009 11:26:00 AM

uwaAAa...tEraSa lakkkk
nggeeee

Thursday, December 03, 2009 12:41:00 PM

akhirnya .......tidak ka..berjoget sambil berblogging la kan kan..tahniah pada orng itew..

Post a Comment