Tuesday, January 5, 2010

Aduyaii...Kamu Memang Anak Jantan

hurmm...ni kisah dinihari semalam...alkisahnya dak irfan ni kan, dia suka tul bergurau² ngan kita pastu hempas badan dia kat belakang...rasa aku korang leh imagine situasi yang aku bitau ni kan...maaflah entry ni tidak disertakan gambar sekali...so semalam, cam biasalah, nak nunggu tido time, kami 4 beranak dok gurau senda kat depan tibi...kakak ngan abhi dia, manakala irfan ngan aku...pastu aku dok main² ngan irfan...irfan ni jenis kalu makin kita acah, makin dia buat tau...sebelum ni aku sempat sambut bila dia acah² nak jatuhkan badan dia kebelakang tu, tapi malangnya...petang semalam, irfan hempaskan badan dia atas lantai jubin kat umah tu...so korang imagine la gimana bunyinya...alahaii...kalu kita yang beso ni pun leh berpinar or tingtong itu kepala...ni kan irfan yang baru nak menginjak 10 bulan...cam berhenti jantung aku semalam...aku terus amik, usap² paler dia, kendian tuam sikit...pastu bagi susu...dan irfan pun berhenti nangis...sib baik dia dah ok...dan pagi tadi dia bangun pun dengan ceria...risolah kan, takut dia muntah ke apa...huwaa...janganlah nak kamu buat aksi gitu lagi...riso ibu weiihhh...

10 comments

Tuesday, January 05, 2010 4:01:00 PM

HEHEHE..aku leh bygkan..amsyar pun same..lg skang ni dia suke antuk kat lantai klu dia kene mrh..protes gile2 la tu..ngeri beb..skang ni kat umh aku da kurg lantai..sbbnye aku letak kapet / alas yg huruf2 tu so krgla dentum skit.heheheh..

Tuesday, January 05, 2010 4:08:00 PM

huhuhu...skang ada tebiat baru dak irfan ni...wat head banging...ishh...geram tul...kalu terhantuk kan...baru nak terngadah ker???:P

Tuesday, January 05, 2010 4:16:00 PM

ish bdk dobot. kot nk test kegebuan badan tu buat le atas toto ke tilam ke..

Tuesday, January 05, 2010 4:51:00 PM

ingatkan ko bergurau2 ngan laki ko, kakak ngan irfan...hehehehe...kang salah gurau ko tue, terjadi HNI3 kang...heheheh

Tuesday, January 05, 2010 8:02:00 PM

ahaks.. Aqilah masa baya irfan tu pun cam tu ler peel dia..tapi tak de la sampai buat peel gitu kat lantai..selalu kat tilam jek...ahaks... tuh tengah syok tak sedar diri tu dak irfan tuh...huhuhuhu

Tuesday, January 05, 2010 10:48:00 PM

heheh..sama ngan Hakimi time kecik2 dulu..mengamuk je jatuhkan badan..pernah sekali tu cam dak irfan lah..kuat giler bunyi dia..takut retak je tengkorak kepala..nangis lah kejap, lepas tu buat balik..heheh..tapi jgn amalkan selalu yer..ko bgtau dak irfan tu..kang tak pasal2 kena pi buat ct scan..

Wednesday, January 06, 2010 3:21:00 PM

errrmmm budak2 kan... ikut dan je... dia mane tau bahaya lg kan... cian dia

Wednesday, January 06, 2010 8:07:00 PM

mmg rasa nk gugur jantung kan klw dlm situasi mcm tu.damia dulu penah jatuh katil time dia umor 6 bln.mmg takut gile bw g klnk doc ckp klw dia still nk mnm ss mcm biasa xde mnth2 xde aa tu.smpai skang serik nk pkai katil sudahnye tido ats tilam je ank banak hehe

Wednesday, January 06, 2010 11:33:00 PM

aler siannye...tapi anak aku ni agaknye 2-3 kali gak jatuh katil..uhuhuhuhu..ngeri tul....

dak irfan jgn nakal2 ye...jenuh nanti ibu...jadi good boy ye...

Thursday, January 07, 2010 7:46:00 AM

tu baru dia nk tunjuk skit je tu..tak lama lagi mesti mcm2..maklumle anak jantan ni lain skit hehe

Post a Comment