Friday, January 8, 2010

Alamak Minyak Dah Habis

aku kan...jenis aku ni, paling pantang kalu soknya (maknanya rini ari ahad la) kalu p keje dengan baki minyak cam gini...mau hangin satu badan jugak...kalu tanya kat hubby aku mesti dia kata, aler sempat lagi pergi balik, pergi balik dari keje tu...hohoho...tidaklah aku seberani itu untuk menanggung risiko kehabisan minyak di tengah jalan kan...dah ar aku bawa anak² kecik...siang lak kat meke berdua nanti, bila mana si ibu terpaksa menolak kereta yang kehabisan minyak..ekekek...

see...minyak dah tinggal E tu...tapi meter minyak aku ni ok tau, lum rosak lagi...hehehe...yang dah rosak tu meter si ijan :P
so nak tak nak, terpaksalah aku curi² kuar jap g Shell P8 tu...isi penuh...baru puas hati, nak meronggeng p sana sini pun selamat...tapi buat en hubby yang terchenta tu, kalu kamu bawak kete ari minggu, tolonglah saya merayu sila isi penuh semula kerana keesokkannya hari isnin saya mahu bekerja...susahlah nak isi minyak time nak p keje ye...dengan anak² lam kete, nak angkut sorang²...huwaaa...banyak kejaan lak saya ni...kesianilah isterimu ini...sob...sob...

hah, amik ko...sekali aku isi full terus...kang senang hati gini...nengok tu, berhemah tul aku pandu kete kan...dengan kelajuan 40km/j jek...hahaha...:P
bilalah nak dapat minyak free ek...asiklah kena isi minyak gini...ishh...

7 comments

Friday, January 08, 2010 10:34:00 AM

tak pernah ko ajak aku ronggeng dgn kete yg ada meter ni..uhuhuhu

Friday, January 08, 2010 10:40:00 AM

byk la ko punye berhemah... ambk gambo time drive tu kira berhemah ek

Friday, January 08, 2010 10:43:00 AM

asha-eh sempat lak ko blog walking time keje...kata ko dah PADAM lak skt 2009 tuk berblog, blog walking, berfesbuk, ym ...kiranya ko keje dengan penuh DEDI dan kasi...hehehe...:P...kete aku spesis wira cam ko gak...ke ko dah tukar fairlady???:P

noj-hemah wooo...sebab masih ada lesen kete yang sah...lalalala...:P

Friday, January 08, 2010 11:42:00 AM

hahaha!! eddy pn ckp mcm tu. siap kata klu merah msh byk... klu E blh jln lg. klu tak blh? mau aku nangis tepi jln. sib baik setiap kali dia blk kg akan isikan minyak siap2 utk aku bawak gi keje.

Friday, January 08, 2010 11:46:00 AM

aik? aku pun terkena ker....xcuse me, meter kete aku dah ok yer...member asben p tolong cucukkan wayer ape ntah...berhemah ko kata? Ape kes drive sambil snap gambo meter...heheheh

Friday, January 08, 2010 11:47:00 AM

afne-hehehe...orang laki beselah...kekonon derang lebih terer...rasanya maybe derang dah pernah terjah lam tangki minyak tu kut...ekekeke

ijan-hehehe...biarlah aku pun nak idup gaks...

Friday, January 08, 2010 5:38:00 PM

eh bila masa dlm SKT tahun 2008- 2010 ada kene keje ari JUMAAT ni....sila sila jawab

tapi blogwalking tu still dlm skt...ko jgn lupa..yg aku buangkan adalah ceting..tak ingat ke

Post a Comment