Thursday, January 7, 2010

Bang...Bila Kita Nak Pakai Ni???

hahaha...verangan jek lebih...tapi kalu dapat ni, melaram abis la...tapi kan, yang tak behnya somi ai cakap, tak beh ar keta ni, alasannya cuma satu...leh nek 2 orang jek...bis anak²???takkan nak tinggal kut semata nak melaram...hahaha...tapi oklah, aku terima ar alasan dia tu...kalu pikir lama² leh tahan logik gak ar...huhuhu...walhal alasan yang paling munasabahnya, mana aku nak korek wang semata nak melaram beli kete ni kan...cukuplah si wira yang tersayangayat penyedap hati ni...huhuhu...

tu dia nissan fair ladyz...tah sape punya tah...yang pasti bukan hak milik kapten² atau pilot² yang datang berkunjung...
meh aku close up sikit...ha...sesuai tuk wanita² ni...baru fair...lalala...
apa lagi, marilah melaram ngan kete bukan milik kita...hohoho...
nengok tangan aku tu...eksyen jek lebih...kang buat alarm kete ni berbunyik tak ke naya...malu ai nanti tau...
ok...tinggallah kamu sendiri...sesungguh saya tak mampu nak miliki kamu lagi...
huhuhu...beselah, wawasan dan impian kenalah ada kan...tapi miliki kete ni bukanlah wawasan or impian aku lagi...malah tak termasuk langsung lam wishlist aku tu...kata orang ukur baju di badan sendiri...takkan semata nak bergaya sampaikan papa...huhuhu, idak la aku kan...yang penting skang, aku nak beli rak kasut berpintu la...tak tahan ngan bujangan aku nan sorang tu...suka benar memunggah kasut...semak pandangan mak ni tau...hahaha...

5 comments

Thursday, January 07, 2010 10:22:00 AM

uihs kete sapa la tu semapt posing lg ek hehe

Thursday, January 07, 2010 10:23:00 AM

uihs kete sapa la tu semapt posing lg ek hehe

Thursday, January 07, 2010 10:24:00 AM

salam..ada jer cara nak miliki keta yg hebat seperti itu.
dan semoga impian utk memiliki akan tercapai.

Amin.

Thursday, January 07, 2010 10:38:00 AM

ehehehee.. jd la.. leh gak nompang posing.. wat kenangan.. x dpt pun x per kannn.. janji ado lam pic.. hikss.. :)

Thursday, January 07, 2010 12:25:00 PM

kah kah kah nak gelak jap..hg nih lawak la..tui tuh..kang hg dok pi sentuh keta fairlady tuh..mau dier mengaum ngan alarm nya..tak pasai2 dituduh penyamun.heheh..wey anuar pun minat gila ngan keta ni..minat je la mana la mampu nak beli..mint tak salah kan..tp tuh la ada dua seat je..anak letak kt bonet..hahaha

Post a Comment