Monday, January 4, 2010

Dah Tukar Bilangan Ek???

kalu korang perasan la kan...entry sebelum ni, bilangan pekeliling tu 14...tapi skang...bilangan pekeliling telah ditukar ke 27...harap² bilangan jelah yang ditukar tapi isi dalam tetap sama...cuma sila masukkan sekali nama kursus kita tu...hurmm...riso² jugak ni...sila klik SINI plak...

5 comments

Monday, January 04, 2010 10:44:00 AM

biar btol ni wei..riso gak ni....

Monday, January 04, 2010 10:44:00 AM

ngaaa takut gak kan... pandai plak jpa ni begurau ngan kte

Monday, January 04, 2010 11:26:00 AM

SASpended je..wey izan..hg kan alert..so apa beza nya pekeliling yg lama ngan yg nih..sila terangkan..(ko baca dulu yer..)heheh

Monday, January 04, 2010 2:20:00 PM

ermm gini...actly mmg pek 14...tapi aritu ada la skit masalah penambahbaikan...so dia nak publish kena la amik pek yg terkini.lagipun pek 14 yg hampir dipublish tu sudah dimansuhkan...

dan juga kalo korang perasan 3(d) (ii) n17 ke n28...adehh mana ada wei..silap tu....n17 ke n27 ar...n22 ke n28..baru betul...

Tuesday, January 05, 2010 9:26:00 AM

tah ek.. aku baca² jer terus keluar pekeliling 27, so aku tatau la adanya pekeliling 14 tu.. jadinya aku tak ler suspen sgt.. aku suspen kat tukang menyampaikan jer nih!!! ngiauuu

Post a Comment