Friday, January 8, 2010

Fat Frog Standing

hehehe...satu masa dulu, sangat glamer ini katak pada itu budak...asiklah fatfrogstanding dia...tido bawa, makan bawa, g mana² la bawak...sampaikan p membuang pun bawak jugak...eh ye ker...tapi skang, masa dah berlalu...dah 10 tahun pung...agaknya masih idup lagi ke fatfrogstanding ni...hurmm...takpe...takpe...walaupun tak tau idup mati itu katak, yang pasti aku ada gak fatfrogstanding ni...sangat cumel...noj???cun tak??? panas lagi ni...hehehe...
ok...ni salah satu koleksi tabung aku tuk tahun ni...so dok ko diam² kat situ...huhuhu...

6 comments

Friday, January 08, 2010 4:31:00 PM

ini katak namanya... kero keroppi kan...hahahhahah..mmg famous katak ni dlu.sm naik ngn Hello Kitty

Friday, January 08, 2010 5:15:00 PM

hohoh ade lg la.. kalau aku rajin nanti aku bukak kotak mik gambo dia ek

Friday, January 08, 2010 5:46:00 PM

mamadhia-haah...tabung katak...sangat cumel...lalala...

noj-eh ada lagi???panjang umo dia ek....ishhh

Saturday, January 09, 2010 11:09:00 PM

aa izzan,ko mengingatkan aku utk ade tabung tahun nih ;)

Sunday, January 10, 2010 10:05:00 AM

yer 2 aku tau korang nih..dulu ngan achap la..katak hijau berdiri la..heheh..aku tau..aku tak terjebak..tp aku turut melihat akan keseronokan korang tuh..hehhe

Monday, January 11, 2010 9:55:00 AM

comeinye frog tu

Post a Comment